Ny RC film i HQ er ude nu (Min første) {{forumTopicSubject}}
Hejsa RCgalleri folket..
Jeg har endelig fået mig taget sammen til at lave min første RC film.
Den er filmen af mig under kørslen sammen med nogle venner på en BMX bane her i Haderslev
Tja.. Hvad kan jeg sige om filmen?
Der bliver taget en masse hop osv.
Er kameramenden god til at filme? spørger du nok.
Mig? Nej synes jeg kikser lidt nogle steder.. men ellers synes jeg da det er meget godt. Alt er ihvertfald bedre, end hvis det er filmet med en lorte mobil hehe
Jeg har valgt ikke at ligge den op på RCG, både for at spare pladsen, men også for ikke at forringe kvaliteten alt for meget, så jeg har lagt den op på mit eget domæne så det er muligt at downloade den.
Fakts:
Kvalitet: God (High Kvality)
Størrelse: 768*600
Hosting: 100mbit linje så du burde kunne hente den med full speed
Link: (link fjernet)
Håber i kan li den.
Giv gerne Kritik og karakter (fra 1 - 5 - hvor 5 er bedst)
På forhånd tak, og Hilsen
- Per
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 40 Svar: 320
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 7 Emner: 49 Svar: 421
jan 2005
feb 2004
Følger: 95 Følgere: 112 RC-enheder: 34 Emner: 80 Svar: 1.675
Og han er altså også amatør..
http://www.tamiyaclub.com/moviecomment.asp?id=2557&uid=45
Der er MEGET at lære endnu.
Men, man lærer det jo kun ved at forsøge.
Mvh. Michael
apr 2006
Følger: 122 Følgere: 128 RC-enheder: 18 Emner: 103 Svar: 4.207
Desværre gad jeg ikke se den færdig fordi den var for dårlig og kedelig at se på.
- Alt for dårlig filmet (zoom og rystelser)
- Klippene der bliver brugt er alt for lange uden der sker noget væssenligt.
- Der er ingen lyd på bilerne
- Den gule buggy har personen overhovedet ikke styr på så er kedelig at se den køre.
- Dårligt at filmen skal være så lang tid, da selve filmen ikek vare så længe.
kritik og kritik. Men uden det bliver man aldrig bedre.
mar 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 117
Når man begynder at redigere, synes man tit at alle klippene er meget fine og vil derfor have det hele med. Men man bliver nødt til at være meget kritisk og hele tiden tænke på om andre end én selv gider se filmen!
Mht zoom, så lade være med at bruge det med mindre du har et stativ. Flere steder i videoen er der bare flimmer af græs og grus, fordi kameramanden ikke kan finde bilerne, og det er der ikke nogen der gider se på.
Det er fint med baggrundsmusik, men lade det være baggrundsmusik og lad lyden af bilerne være det primære. Det er jo en af de ting, der gør nitro så meget federe en el!
Men bliv endelig ved med at lave videoer. Man finder jo ud af med tiden hvad man selv synes er fedt (og hvad andre kan lide at se). Det er vel derfor man lægger videoer på nettet; for at andre skal synes det er fedt
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Emner: 8 Svar: 33
Ellers nice film
nov 2006
Følger: 8 Følgere: 8 RC-enheder: 3 Emner: 105 Svar: 318
maj 2007
Følger: 11 Følgere: 10 RC-enheder: 3 Emner: 32 Svar: 140
jan 2005
Tak for jeres kritik.. Det viol jeg tage i begratgning næste gang altid godt med noget kritik Ja jeg ved godt jeg stadig har meget at lære .. men da det er min første film synes jeg selv det er gpdt ret godt.. Mht zoom.. det skal jeg nok arbejde lidt på til næste gang hehe
> - Mark L aka Krya - <
hehe.. vi ved det faktisk ikke.. vi er der bare når der ikke er nogen BMXere.. så forstyrrer vi ihvretfald ikke nogen så vi gør det bare
Alle:
Okay.. skal nok huske det med nitrobil lyd til næste gang
Tak for al kritikken indtil videre
nov 2006
Følger: 79 Følgere: 78 RC-enheder: 4 Emner: 85 Svar: 187
nov 2006
Følger: 39 Følgere: 38 Emner: 8 Svar: 33
- Haderslev - Per R
Okay... hehe
mar 2007
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 117
Han takkede for at jeg spurgte, inden jeg tog derud, og sagde så, at det ikke var velset, at man kørte med rc på banen. Grunden var at banen ikke kan tåle det. Han sagde at en bmx-bane helst skal være lige så jævn som en tennisbane for at være optimal, og rc-biler ødelægger dette når de laver hjulspin.
Han nævnte så også, at alt arbejde på banen er frivilligt ulønnet arbejde, så det irriterede dem meget, at de blev nødt til at reparere banen stort set hver gang de mødte til træning.
Jeg havde jo ikke forestillet mig at vores små rc-biler kunne gøre mere skade end bmx-cykler, men dette er åbenbart tilfældet, så det må vi hellere respektere.
apr 2007
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 48
et godt tip er at gå ind på www.davk.dk og læse lidt af de guides, og det der skrives i forumet, det er danmarks største videoredigerings side for amatøre og semi-proff.
karater = 1, og det er af den får du fordi du gad lave filmen
sorry
Ny RC film i HQ er ude nu (Min første)