{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
958 visninger | Oprettet:

Ny RC film i HQ er ude nu (Min første) {{forumTopicSubject}}

Hejsa RCgalleri folket..

Jeg har endelig fået mig taget sammen til at lave min første RC film.

Den er filmen af mig under kørslen sammen med nogle venner på en BMX bane her i Haderslev smiley

Tja.. Hvad kan jeg sige om filmen?
Der bliver taget en masse hop osv.

Er kameramenden god til at filme? spørger du nok.
Mig? Nej synes jeg kikser lidt nogle steder.. men ellers synes jeg da det er meget godt. Alt er ihvertfald bedre, end hvis det er filmet med en lorte mobil smiley hehe

Jeg har valgt ikke at ligge den op på RCG, både for at spare pladsen, men også for ikke at forringe kvaliteten alt for meget, så jeg har lagt den op på mit eget domæne så det er muligt at downloade den.

Fakts:
Kvalitet: God (High Kvality)
Størrelse: 768*600

Hosting: 100mbit linje så du burde kunne hente den med full speed smiley

Link: (link fjernet)

Håber i kan li den.

Giv gerne Kritik og karakter (fra 1 - 5 - hvor 5 er bedst)

På forhånd tak, og Hilsen
- Per

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ny RC film i HQ er ude nu (Min første)
  • #1   30. jul 2007 Håber folk vil bruge lidt tid på at se den smiley

• #2   30. jul 2007 Fin film..! den gule får da lavet nogle fedter..!

• #3   30. jul 2007 Hehe ja jeg ved det.. der er nogle kiksere mht zoomen smiley filmer generelt ikke så meget smiley

• #4   30. jul 2007 Prøv lige engang at se den her "teaser" for en DVD, en af de engelske Tamiya-fyre har udgivet..
    Og han er altså også amatør..

http://www.tamiyaclub.com/moviecomment.asp?id=2557&uid=45

Der er MEGET at lære endnu. smiley

Men, man lærer det jo kun ved at forsøge. smiley

Mvh. Michael

• #5   31. jul 2007 Må desværre sige at man ikke kan kalde det film redigering det du har lavet.

Desværre gad jeg ikke se den færdig fordi den var for dårlig og kedelig at se på.

- Alt for dårlig filmet (zoom og rystelser)
    - Klippene der bliver brugt er alt for lange uden der sker noget væssenligt.
    - Der er ingen lyd på bilerne
    - Den gule buggy har personen overhovedet ikke styr på så er kedelig at se den køre.
    - Dårligt at filmen skal være så lang tid, da selve filmen ikek vare så længe.

kritik og kritik. Men uden det bliver man aldrig bedre.

• #6   31. jul 2007 Jeg må desværre give Kim P ret.

Når man begynder at redigere, synes man tit at alle klippene er meget fine og vil derfor have det hele med. Men man bliver nødt til at være meget kritisk og hele tiden tænke på om andre end én selv gider se filmen!

Mht zoom, så lade være med at bruge det med mindre du har et stativ. Flere steder i videoen er der bare flimmer af græs og grus, fordi kameramanden ikke kan finde bilerne, og det er der ikke nogen der gider se på.

Det er fint med baggrundsmusik, men lade det være baggrundsmusik og lad lyden af bilerne være det primære. Det er jo en af de ting, der gør nitro så meget federe en el!

Men bliv endelig ved med at lave videoer. Man finder jo ud af med tiden hvad man selv synes er fedt (og hvad andre kan lide at se). Det er vel derfor man lægger videoer på nettet; for at andre skal synes det er fedt smiley

• #7   31. jul 2007 Hey... Kører du på BMX banen oppe ved Militæret? og skal man have tilladelse for at køre der?

Ellers nice film smiley

• #8   31. jul 2007 Rigtig god billed kvalitet Men jeg vil sige at at kameramanden nok lige skal lære at styre kameraet så det ikke ryster så meget...

• #9   31. jul 2007 mega nice fil.. lidt aveligt at der ikk er lyd på.. ville gerne høre de biler der.. de er jo mega nice smiley

• #10   31. jul 2007 kim P & René A

Tak for jeres kritik.. Det viol jeg tage i begratgning næste gang smiley altid godt med noget kritik smiley Ja jeg ved godt jeg stadig har meget at lære .. men da det er min første film synes jeg selv det er gpdt ret godt.. Mht zoom.. det skal jeg nok arbejde lidt på til næste gang smiley hehe

> - Mark L aka Krya - <

hehe.. vi ved det faktisk ikke.. vi er der bare når der ikke er nogen BMXere.. så forstyrrer vi ihvretfald ikke nogen smiley så vi gør det bare smiley

Alle:
    Okay.. skal nok huske det med nitrobil lyd til næste gang smiley

Tak for al kritikken indtil videre smiley

• #11   31. jul 2007 alt begyndelse er sværd. jeg har også lige købt et videocam, og skal også lige lære det. jeg tror også på at hvis man zoomer skal man have et stativ at sætte det på, for man ryster sku for meget til at holde det stille nok.

• #12   31. jul 2007
    - Haderslev - Per R

Okay... hehe

• #13   1. aug 2007 Jeg spurgte engang formanden for en bmx-klub i København, om man måtte køre rc på bmx-banen ved Fields her på Amager.

Han takkede for at jeg spurgte, inden jeg tog derud, og sagde så, at det ikke var velset, at man kørte med rc på banen. Grunden var at banen ikke kan tåle det. Han sagde at en bmx-bane helst skal være lige så jævn som en tennisbane for at være optimal, og rc-biler ødelægger dette når de laver hjulspin.

Han nævnte så også, at alt arbejde på banen er frivilligt ulønnet arbejde, så det irriterede dem meget, at de blev nødt til at reparere banen stort set hver gang de mødte til træning.

Jeg havde jo ikke forestillet mig at vores små rc-biler kunne gøre mere skade end bmx-cykler, men dette er åbenbart tilfældet, så det må vi hellere respektere.

• #14   1. aug 2007 Regel nr. 1 når man optager : aldrig aldrig aldrig bruge zoom. Vil man absolut overtræde regel nr. 1 så skal zoom bruges MEGET langsomt og kameraet må ikke rykkes mens der er zoomet ind. Mange kamrea har ALT for meget zoom, så derfor lad være med at bruge det fuldt. en lille smugle ødelægger ikke billedet, men det gør meget.

et godt tip er at gå ind på www.davk.dk og læse lidt af de guides, og det der skrives i forumet, det er danmarks største videoredigerings side for amatøre og semi-proff.

karater = 1, og det er af den får du fordi du gad lave filmen smiley
    sorry smiley

Kommentér på:
Ny RC film i HQ er ude nu (Min første)

Annonce