645 visninger
|
Oprettet:
Køb af BMW {{forumTopicSubject}}
Jeg er en nybegynder der regner med at købe en BMW 328 ( tror jeg nok den hedder) den kan køre 120km/T. Den fart der står passer det eller er det den max kan køre. Og er bilen indstillet rigtigt fra fabrikken, en aaf mine kammerater har en magen til og han siger at man ikke behøves at indstille på den når den er "kørt til" men passer det?
V.H Michael Andersen
jan 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 76
apr 2004
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 5 Svar: 25
jan 2004
Følger: 1 RC-enheder: 2 Emner: 5 Svar: 76
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 14 Svar: 249
klods bilen op så hjulene har friløb!! fx under en klud eller såen noget, da kluden tager mod de vibrationer bilen laver og ikke vælter ned.
tank 1- start motoren, lad den køre i tomgang (den må ikke blive varmere en du kan holde om den med hånden i mere end 3 sek, lad den køle en øl's til
tank 2- start motoren, lad den køre i tomgang (den må ikke blive varmere en du kan holde om den med hånden i mere end 3 sek, lad den køle en øl's til
tank 3- start motoren, giv en smule gas i 1-2 sek og slip gassen igen, lad den køre tomgang i ca 5 sek og giv gas igen!! sådan gør du til tanken næsten er tom (max 1/4 gas) den må ik blive varmere end du kan holde om den i mere end 3 sek. lad den stå og køle en øl's tid
tank 4- start motoren, giv op til 1/2 gas i 2-3 sek slip gassen, lad den gå i tomgang ca 7 sek og gi gas igen. sådan gør du til tanken næsten er tom den må ik blive varmere end du kan holde om den i mere end 3 sek.
tank 5- start motoren giv op til 1/2 gas i 4-5 sek slip gassen, lad den gå i tomgang ca 7 sek og gi gas igen. sådan gør du til tanken næsten er tom den må ik blive varmere end du kan holde om den i mere end 3 sek.
du skruer på dysen efter varmen på motoren!! dvs hvis motoren bliver varmere end du kan holde om den skruer du dysen 1/2-3/4 omgang mod uret og lad den stå der, motoren må ik overstige 110 grader!!
held og lykke!!
feb 2004
feb 2004
hvis du vil have en motor der holder længe skal den stå så fed i blandingen at den 4 takter hele tiden
Køb af BMW