{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Buggy 1:18. ?
  • #1   18. aug 2007 lytter lige med her.. skal selv købe en 1:18 el buggy til banerace. og der er to valgmuligheder indtil nu. og det er rc18b ft og shark buggy ft men har ikke hørt fra nogen som har testet shark factory team endnu på bane.. så mit valg lander på rc18b ft dog ved jeg ikke om det er cvds der følger med eller om man skal have det vedsiden af..

• #2   18. aug 2007 den er jo ikke ny romeo? det er den gamle std model af rc18b den nye er tværtiomd den som fedder factory team model som kommer med en masse hop ups fra start af så du bare skal smide bl på.. eller andet motorsystem.. klart den som man skal købe hvis man vil køre med bl

• #3   18. aug 2007 behøver ikke undskylde for at du prøver at hjælpe smiley
    gustav hvis du skal have en buggy til streetbash så køb den som hedder rc18b ft du kan bare søge på google under danske sider så kommer der ca 3 steder op med hobbyshops i dk hvor den fås til ca1600-1800kr alt efter sted. så skal du bare bestille et bl sæt mamba esc er god med giver ikke noget for deres bl motorer..

• #4   18. aug 2007 okay.

god med giver ikke noget for deres bl motorer..?

• #5   18. aug 2007 sry jeg mener at mamba 25 esc er god.. men kan ikke anbefale deres mamba motorer.. jeg har så kun haft en 6800 version og den har siddet i en xray m18t som var super let og den har kun kørt med 2 cells super let hjemmeloddet lipo og den holdt til 12 gange på bane så stod den af.. helelre hyperion motorer eller alle andre end mamba dog ikke graupner 330 inline da den er meget svag..

• #6   18. aug 2007 Hvil mene Shark 18 ft er bedst til bane men har ikke testede den.
    Der er temmelig meget slør i styretøjet på rc18 bilerne.

Men er rc18 bilerne kan holde til utrolig meget.

Så hvis jeg skulle vælge mellem de to biler ville jeg vælge Shark 18 FT

• #7   18. aug 2007 digital audio broadcast (dab) snakker vi factory team versionen af rc18b elelr bare den alm ? for ved at der er meget slup i styrtøjet på std men mener ikek der er det på ft udgaven? både på shark ft og rc18b ft skal man alligevel have andredele fra start af ble dæmpere og på rc18b ft skal man os have cvds.. så er ops på at der skal smides andet i på begge smiley

• #8   18. aug 2007 Nej. Tak mini rodeo.

Kristian L: Jeg forstår det ikke helet. ?

• #9   18. aug 2007 .

• #10   18. aug 2007 Oaky.

Så du ville sige at det er shark 18 *?

Jeg skal nok bare få den til at køre hurtig for det meste . ikke så meget offroad.

• #11   19. aug 2007 hey gustav det jeg snakker om er til mit behov og det er på indendørs tæppe bane og der ved jeg at hverken rc18b ft eller shark buggy ft er gode nok. begge biler skal have andre oliedæmpere og hvis der ikke er kuglediffer i shark ft så skal det os købes vedsiden af og begge to skal have andre cvd trækaksler så ingen af de to buggyer er helt iorden til bane fra start af men hvis du bare skal have en rigtig hurtig buggy så har rc18b den fordel i at være lettere.. uanset hvilken du vælger så er det to rigtigt gode buggyer smiley os derfor jeg har så svært ved at vælge imellem dem..

• #12   21. aug 2007 valget faldt på en rc18b ft prøver at samle den helt std med hvad der hører til kittet og så smider jeg en hs81mg hitec servo i og bruger samme bl som i min xray. så må vi se hvad den kan på en bane..

• #13   1. okt 2007 jeg vil sige rc18b fordi den kan blive hurtig og den holder til noget.og ja den kan holdetil en 8000kv motor jeg har dov kun en 6200kv i og jeg syndes den køre hurtigt nok.

Kommentér på:
Buggy 1:18. ?

Annonce