11.381 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Parcelforce - GLS Leverings problemer? Parcelforce - GLS Leverings problemer?

Hej.

VIl høre om der er andre som har haft problemer med at få leveret noget via Parcelforce / GLS Danmark?

Jeg kan nemlig se via mit track and trace nummer på Parcelforce OG GLS denmarks hjemmeside at min pakke er BLEVET leveret i onsdag d. 15/8-07 ( eller de skriver 15-08-2007 12:30 DK0060 Kolding, Danmark 3.0 Forsendelsen er leveret ) <-- Det forstår jeg somom at jeg HAR modtaget pakken.. Men Jeg bor overhovedet ikke i kolding.. og var også hjemme på det tidspunkt, og de har ALDRIG været her.

Så vil høre om der er andre som har haft problemer med levering fra GLS? eller er det mig som er uheldig?

Har skrevet mail til dem.. eftersom jeg ikke kan ringe til dem før på Mandag..

Hilsen
Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parcelforce - GLS Leverings problemer?
  • #1   18. aug 2007 De har sendt en pakke til mig uden problemer...

• #2   18. aug 2007 Også når den kommer fra udlandet.. men vil du ikke antyde at:

15-08-2007 12:30 DK0060 Kolding, Danmark 3.0 Forsendelsen er leveret

At så skulle jeg have modtaget pakken?

• #3   18. aug 2007 Dato + Tidspunkt Lokation Hændelsesnr. Hændelse
    15-08-2007 12:30 DK0060 Kolding, Danmark 3.0 Forsendelsen er leveret
    15-08-2007 06:25 DK0060 Kolding, Danmark 11.0 Forsendelsen er på vej til levering
    15-08-2007 00:32 DK0063 Kolding, Danmark 1.0 Forsendelsen er overført
    15-08-2007 00:32 DK0063 Kolding, Danmark 2.0 Forsendelsen er ankommet til behandling
    15-08-2007 00:21 DK0063 Kolding, Danmark 2.0 Forsendelsen er ankommet til behandling
    13-08-2007 20:37 GB0100 , Storbritanien 0.0 Forsendelses data modtaget

Her er hele processen

• #4   18. aug 2007 jeg har haft dårlig erfaring med gls og vil ikke have noget hvis det er gls da nogle af deres chauffører de "cykler pakken" dvs de skriver at de har været for at aflevere pakken men ingen svarede og så slipper de for at bringe pakken ud og tørrer lorten af på næste chauffør..

• #5   18. aug 2007 Jeg købte min Revo fra modelsport.co.uk og igår fredag lå der en sædel i post kassen om at de havede været der og man skulle skrive under på det den sædel de havede lagt i post kassen og sætte den uden på post kassen og så tar de sædelen og sætter pakken så håber på at få den på mandag ! har fået mange andre pakker fra morfars.dk og de bruger også gls og der var ingen problemer det eneste problem der er det er når jeg ikke er hjæmme når jeg får pakken ! ellers kanon service !

Så du er vist lidt uheldig.

• #6   18. aug 2007 Sidst jeg fik noget med GLS var det noget rc-udstyr for små 1000kr. Den pakke stilte de bare uden foran døren fordi jeg ikke var hjemme. Problemet var så bare at jeg bor på et kollegie og alle og enhver kan jo tage pakken. Det fik de så også af vide da jeg ringede til dem og brokkede mig.

• #7   18. aug 2007 har aldrig haft problemer med GLS eller parcelforce og har fået mange dele fra england (hovedsageligt 1:1 bil dele) får et brem om at de har forsøgt at aflevere pakken og at en ny tid kan aftales eller jeg kan komme og hente pakken på deres lager.. vælger altid det sidste...

for at pakken er afleveret kræver det en underskrift og hvis du ikke har været i kolding så har du heller ikke skrevet under og så er der enten sket en fejl i loggen eller også er der noget helt andet galt.. ring til dem og hør hvad der kan være sket... kan jo være en simpel taste fejl

• #8   18. aug 2007 Rasmus C - Jeg har fået at vide af min forhandler at den blev sendt mandag d. 13 .. Har så prøvet at ringe til england idag, de sagde jeg skulle prøve at ringe mandag igen, for så ville se prøve at se om de kan finde nærmere information.. for hvis de kigger i deres tracking, så kan de se at den er VED at blive leveret, men i mit track and trace står der at den ER leveret.. mærkeligt..

Men afventer til mandag, og ringer til min forhandler igen der, har også skrevet mails til både parcelforce, GLS england / gls denmark.. så håber på svar

• #9   18. aug 2007 Men har læst på GLS hjemmeside at de leverer i DK hver 24 time, dvs også weekend? hehe.. så håber

• #10   18. aug 2007 hehe ja forstår jeg godt.. Hvilket nummer er det du ringer på til gls?

• #11   18. aug 2007 okay smiley hehe

• #12   4. jun 2012 Har samme problem, afsender har måtte sende en pakke 2. gange, 2'den gang med track and trace, 1'st pakke ankom aldrig og 2'den pakker skulle være der efter senest 7 dage, der er nu gået 4 dage over sidste levering, de ligger og scanner den i deres Hub/modtagelse hele tiden, med andre ord den har lagt 6 dage ved GLS.
    Mon ikke der kommer en mail fra Mr.CA$H him self....

Kommentér på:
Parcelforce - GLS Leverings problemer?

Annonce