1.080 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

tror jeg har fundet min nye bil... tror jeg har fundet min nye bil...

Hejsa
hv ad syntes folk til mit nye valg om at købe en Kysho Inferno 7.5?

Er der egentlig gode muligheder for at købe reservedele?
Holder trækstart?

Håber i kan finde tid til at diskutere bilen lidt...

På forhånd tak Christian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tror jeg har fundet min nye bil...
  • #1   19. aug 2007 ville klart rådfe dig til at købe en bazzoka. den køre pisse hammerne godt.

mine 5
    mvh JP

• #3   19. aug 2007 Hvad er ny prisen på en bazooka?
    Er der muligheder for at købe reservedele?

• #4   19. aug 2007 (link fjernet) 21 motor

(link fjernet) 28 motor

og det er en bil der kan købes mange steder. så masser af muligheder for reservedele og opgraderinger

mvh JP

• #5   19. aug 2007 skal lige siges at bazzokaen er bygget på samme platform som mp7,5
    bare lidt bedre (efter min mening) og har en kammi som har en mp7,5 og en som har bazooka.
    ham med 7,5 blev hurtigt træt af den og købte en ny bil (robitronic protos)

mvh JP

• #6   19. aug 2007 den lyder cool, altså bazookaen. men syntes bare infernoen, ser lidt mere sådan sej ud...

• #7   19. aug 2007 Jeg har selv en inferno, og kan kun sige, den kører perfekt !
    Jeg har så skiftet motoren i min til en savage 25 motor, men det klare den perfekt uden andet opgraderet.

Skal lige siges min er 3 år gammel, og har aldrig skiftet andet end motoren på den, og den var ikke fordi den gamle gik i stykker smiley

• #8   19. aug 2007 Lad være med at købe en Bazooka den holder ikke til en skid.
    Jeg så en ude i HRCR og da han væltede første gang knækkede en bærearm, og det skal siges det var et meget mildt styrt.

Ville helt sikkert vælge Kyosho.
    Bazooka er jo også bare en billig efterligning af MP. 7.5

• #9   19. aug 2007 Jeg har ikke prøvet nogle af bilerne, men synes den her film er værd at tage i betraktning: (link fjernet)

Der er en del der siger det er en bazooka, men kig på hækspoileren omkring 00:42 hvor bilen kører forbi kamaret. Der står kyosho!

• #10   19. aug 2007 Jah den i videoen er en MP. 777 og det er en helt igennem pro bil.

Men Bazooka SUCKS!!!!
    Og kyosho er bare langt bedre kvalitet.

• #11   19. aug 2007 vælg en 7,5

• #12   19. aug 2007 hvorfor køber du ikke bare en inferno 7,5 den er meget bedre end Bazooka inferno 7,5 er mærke vare Bazooka er ikke mærke vae købe en 7,5 der er også flere butikker med den og der passer dele fra andre biler mener jeg nok og så er den også best

//Chriss//

• #13   22. aug 2007 har lige købt min første rc bil(som ikke er fra BR :p) som er en bazooka .28 havde valget mellem 7.5 og bazooka, prisen vandt bazooka ftw smiley eneste svage punkt jeg har oplevet med den er styre servoen, de går som et godt ord.

ellers er allu delen lige 1 tand tykkere på bazookaen smiley

(har kørt "chicken" frontalt ind i en anden kun med højre hjulophæng og alt viker endnu )

Kommentér på:
tror jeg har fundet min nye bil...

Annonce