671 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
8 Svar
Efaring med Traxxas onroad? Efaring med Traxxas onroad?
Hej.
Er der nogen som har erfaringer med Traxxas Nitro 4 Tec? Lidt mere info kan findes her:
(link fjernet)
(link fjernet)
Koster jo kun 3480kr. + start sæt til:
(link fjernet)
0 synes godt om
feb 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 24 Svar: 130
Hvad vil du vide...
Det er en rigtig lækker bil.
Det er ikke en bil som er bygget til at køre bane-Race med, men den er klart god til at køre for sjov med
Sig til hvis der er noget du vil vide...
Tag Evt. et kig i min profil for flere billeder af den
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 28 Svar: 406
Har også kig på en CEN CT4S, hvis mit valg falder på en onroad Nitro, de koster jo ca. det samme.
Ellers er jeg på udkig efter en Monstertruck...
feb 2004
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 3 Emner: 14 Svar: 249
feb 2004
"Er der stumper som går i stykker hele tiden, osv.." Nej, jo hvis du køre ind i noget med topfart
"Ellers er jeg på udkig efter en Monstertruck..." Jeg syndes at du skal gøre det op med dig selv inden du køber, Hvor skal den kunne køre, er der god plads til at køre onroad der hvor du bor...
apr 2004
Jeg har i forvejen en usamlet Onroad El-bil, mangler bla fjerstyring til den. Så jeg køber et nitro readyset, og så en gang senere de sidste stumper til den El-Bil. Bilen købte jeg for 1-2år siden, men kom så i penge probs, så den blev aldrig færdig.
Eneste ting der holder mig lidt tilbage mht. MonsterTrucks, er at de er lidt sløve... Er der nogen som kan nævne nogle modeller hvor man kan smide en større motor på?
Der er jo self denne MonsterTruck:
(link fjernet)
Men hvad koster den ikke lige? Nogen forhandlere i DK?
feb 2004
Hvis du skal have en god offroader så vil jef råde dig at købe en "savage" ja ok den kosten godt nok 4400kr (odense model hobby) hvis man køber sådan så er man sikker på at få en offroader som intet kan stoppe...
apr 2004
apr 2004
Efaring med Traxxas onroad?