Søger fly .. (: {{forumTopicSubject}}
Hejsa (:
Jeg søger ligenu et fjernstyret fly med alt tilbehør så jeg ikke skal ud og købe noget som helst (RTF -AA-batterier) . Her er kravene:
1) Det skal være RTF med alle delene (undtagen batterier til fjernbetjeningen) sammen med flyet , så jeg ikke skal ud og købe motor , m.m.
2) Det skal (helst) være 3D flyvning
3) Flyet skal være stabilt - så det ikke skal være 100% vindstille før man kan bevæge sig mod sportspladsen
4) Flyet skal være nemt at styre, så det kan bruges på selv minimal plads , f.eks. en sportsplads
5) Prisen skal være så selv en teenagerdreng der går med reklamer og tjener 2500,- om måneden har råd til det .. (:
Hvis nogen kender et fly, helst med et link til det, som opfylder disse krav, smid linket here , så vil jeg være dig taknemlig ..
Fortsat god aften til jer alle . (:
Jesper ..
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 69
Tag ud i din nærmeste klub, og lad dem rådgive dig til hvad du skal købe, samt lære det.
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 9
jul 2004
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 69
nov 2006
Følger: 14 Følgere: 13 RC-enheder: 7 Emner: 49 Svar: 421
aug 2007
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 3 Svar: 9
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
De bliver meget svært og finde noget der virker til 1000 kr.. Du skal nærmere regne med 2000 kr
Karsten
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 7 Emner: 13 Svar: 53
Der kan i/du lave en annonce der inde !
Også lige det der med "sportspladsen"
Læs lige dette plz. : http://www.rc-unionen.dk/nytforum/topic.asp?TOPIC_ID=25619
M.V.H Kryder'
apr 2004
Følger: 60 Følgere: 58 RC-enheder: 20 Emner: 7 Svar: 471
Gik i HOBBY-WORLD i vejle og købte en arrising star
Det er en højvinget der tager en Motor omkring 6CCM
Den er højvinget og m krængeror
De ahr begyndersæt til omkring 2500 og smadre du den køber du en ny til 700 og flytter anlæg og motor over i den
En højvinget svæver kanon og er stabil og læt at begynde med. men du skal altså ta i din nærmeste klub og høre i stedet for her. der er for mage forvirende mennesker her til tider.. og så ind på RC-unionen som kryder siger.
dec 2006
Følger: 20 Følgere: 20 RC-enheder: 19 Emner: 62 Svar: 224
Du skal nok regne med omkring 3000 for at du er RTF. Men hvis du søger i en klup vil de med 100% sikkerhed hjælpe dig.. Hvor kommer du fra?? du må gerne komme ud i vores klup....
apr 2004
MEN når det er sagt, så få fingeren ud og kom ud i en af de mange klubber i DK
Der er kanon sammenhold og et mega fedt klubliv. Du får svar på alle dine spørgsmål osv osv
Nu har jeg ikke lige tjekket hvor gammel du er, men er du under 18 giver langt de fleste klubber rabat, så du skal stort set ikke give noget for at være medlem.. Tror vi snakker 350-500 kr i vores klub..
Det skal osse lige siges at du SKAL være medlem af Rc-unionen.dk´s hvis du vil i klub..
Karsten
okt 2004
Man skal have ejeren's tilladelse !, så skal man sku være gode venner med kommunen ;-P
apr 2004
Bare du overholder de gælende regler.¨
Så mener du måske osse det er svært og få lov til og spille fodbold der ?... Det må du osse gerne bare du overholder reglerne..
Vi har inge problemer her med og få lov... Vi kører med Biler på BMX banen osv osv. Så det er nu ikke så svært og få lov til..
Bare husk du SKAL overholde reglerne.. Ellers kommer man gal af sted
Karsten
okt 2004
Jeg kan finde flere steder i luftfartsloven BL-4, der ikke stemmer over ens med flyvening på fodboldbaner, havere, legepladser, by'er.
4.1 - d. "Afstanden til bymæssig bebyggelse og større offentlig vej skal være mindst 150 m." Bliver lidt svært med fodboldbaner !
4.1 - f " Tæt bebyggede områder, herunder sommerhusområder og beboede campingpladser, samt områder, hvor et større antal mennesker er samlet i fri luft, må ikke overflyves."
Men bare flyv, hvor i vil ! Bare husk "en ejer eller bruger af et ubemandet rc luftfartøj, der overtræder bestemmelserne i pkt. 4.1 og pkt. 4.2 a., b. og d., straffes med bøde."
jan 2005
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 3 Emner: 6 Svar: 973
For mindre el-fly, der er der nok ikke mange der vil brokke sig, men for nitro fly, der vil der hurtigt komme brok, pga. støjen.
apr 2004
Jeg skrev osse længere oppe at det IKKE var ulovligt. bare du overholdt reglerne.. At du så generalisere loven med steder du kender er da noget andet..
Jeg ved ikke helt hvorfor du bliver ved med og komme med ting som beviser din påstand, hvis du nærlæste hvad jeg havde skrevet så er vi jo enige om at han skal se og finde en klub.
Men du kan ikke bare sige han ikke må flyve andre steder, for det er noget fis.. jeg kender flere der flyver i klubben, som osse bor på en gård på landet.. De kan med fuld lovlighed osv flyve fra deres egen mark..
Karsten
okt 2004
"Men du kan ikke bare sige han ikke må flyve andre steder, for det er noget fis.. jeg kender flere der flyver i klubben, som osse bor på en gård på landet.. De kan med fuld lovlighed osv flyve fra deres egen mark.." Du gør jeg også !
Men jeg mener det samme som dig "så er vi jo enige om at han skal se og finde en klub."
okt 2004
"Men du kan ikke bare sige han ikke må flyve andre steder, for det er noget fis.. jeg kender flere der flyver i klubben, som osse bor på en gård på landet.. De kan med fuld lovlighed osv flyve fra deres egen mark.." Du gør jeg også !
Men jeg mener det samme som dig "så er vi jo enige om at han skal se og finde en klub."
okt 2004
okt 2004
apr 2004
Se og kom ud i klub hurtig.. Det er feeeeeeeeeddt hehe
Karsten
Søger fly .. (: