3.031 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Lime kulfiber sammen? Lime kulfiber sammen?

Hej er der nogen der ved om man kan lime kulfiber plader sammen.....? Mit bedste bud ville være at bruge noget 2 komponent epoxi lim, men er ikke sikker på om det kan binde pladerne sammen. Men hvis i har prøvet det eller om i ved om det kan lade sig gøre må i meget gerne komme med jeres bud/erfaringer
For har gået og tænkt lidt på at købe de der kulfiber plader hos morfars og så lime nogen stykker sammen så man får en 3-4mm plade, og så selv lave upgrades til min hellfire....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lime kulfiber sammen?
  • #1   5. sep 2007 2 komponent epoxy, det limer simpelthen alt, ALT siger jeg dig. Så mon ikke det også skulle kunne binde på kulfiber

• #2   5. sep 2007 rude lim det er der man limer bil ruder i med jeg mener det heder sega flex eller sådan noget

• #3   5. sep 2007 Ja det var også det jeg var bange for. Men man limer jo også biler sammen med epoxi lim så lidt stress må det jo kunne tage.... Og det der rude lim det er jo næsten heller ikke til at fjerne når det først er tørt... Men er der ikke nogen der har prøvet det? For ellers ville det jo være noget billigere end hvis man skal til at bestille det fra udlandet....

• #4   5. sep 2007 jeg prøvet og lime osv og jeg sys ikk det holder hvis der kommer træk på altså hvis det kan side og vride sig lid så holder det ikk

• #5   5. sep 2007 Det var mere fordi jeg har set man kan købe dvs kulfiber upgrades til min bil Men det koster jo kassen smiley Men det er plader som der skal gå en masse skruer igennem så på den måde vil der jo ikke komme det helt store træk/vrid i dem, men selvfølgelig vil der komme lidt Men det skulle limen jo gerne kunne holde..

Kommentér på:
Lime kulfiber sammen?

Annonce