{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Hvorfor skal det være sådan? LÆS DET! {{forumTopicSubject}}

Hver gang der kommer en ny på forumet, er det sten sikkert der kommer et nyt oplæg. Hjælp/ start problemer/ kører til venstre når jeg derjer til højer osv osv
Søg og du skal få viden.
Der er ingen dumme sgørgsmål kun dumme svar.
Men når der er blevet spurgt om det samme i snart hele forumet´s tid er det sku lidt svært ikke at stikke lidt i det. Alle kender goggle og bruger det ofte, så hvorfor ikke søge om ens problemmer her i forumet. Går langt uden om de der HJÆLP spørgsmål der kun går ud på at hvedkommen ikke gider at sætte sig ind i sagerne .
Hvh Michael

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor skal det være sådan? LÆS DET!
  • #1   21. sep 2007 ::) forbehold for stave fejl. Hvis jeg har opfundet nogle nye ord der kommet til at betyde en økonomisk frem drift, vil jeg gerne ha overskudet. heh
    goggle=google ;o)

• #2   21. sep 2007 Er helt enig!

// Andreas

• #3   21. sep 2007 Green og Michael..
    Det er jo sikkert de ved hvor man finder søgefunktionen ..
    men det burde de´.

- jeg giver dig 100 % ret.

• #4   21. sep 2007 lige presis. Hjælp due bare ikke i min verden. Problem med varm motor/ min nitro vil ikke starte/ dæk falder af under kørsel/ hvor kan jeg få dele til en--- osv. Det vil hjelpe meget på det hele smiley

• #5   21. sep 2007 jaja....kan godt følge jer...

Men hvis man som ny, kommer ind på en forum side, så tror jeg det er de færeste som vil bruge søgefunktionen. Og hvor skulle de også vide fra, at det spørgsmål de har, er stilt 1 million gange før ??

Men self. de kunne godt værre bedre til at bruge den funktion smiley

• #6   21. sep 2007 nu kan jeg godt følge jer, men... Nu er det jo sådan at der i gennemsnit kommer max. 10 nye indlæg hver dag hvoraf de 8 af dem nok måske har været oppe før for et par måneder siden. Hvis så vi siger at alle de "Nye" de bruger søgefunktionen og selv finder svarene, så kommer der kun ca. 2 nye indlæg hver dag og hvor mange gider gå herind hver dag hvis ikke der sker noget nyt? Jeg syntes i skulle holde op med jeres WHINE og så bare svare på spørgsmålene og være glade for der kommer nye til!!!

• #7   21. sep 2007 Jeg giver tommy ret. Vor kedeligt og stille ville der ikke blive??

• #8   21. sep 2007 Fuck en spade, Hvad har dette med rc at gøre, hvad sker der for overskriften?? tror du nye medlememr af forummet søger efter "hvorfor skal det være sådan" når de kommer ind? dette indlæg hjælper jo overhovedet ikke på noget som helst..

• #9   21. sep 2007 at være ny herinde betyder ikke at man er ny til biler, så man skal ikke hade dem, og syntes de siger nogle dumme ting.
    Vi har alle sammen været nybegyndere!!
    Hvis man skifter fra EL til nitro så skal man have hjælp , (det er jeg ved) så skal man også have hjælp til at tilkøre den, indstille den osv.
    Og Tommy J har fuldstændig ret, det vil blive kedeligt hvis der ikke var nogen man kunne hjælpe eller give deres mening til.

• #10   21. sep 2007 Dennis, snak pænt.
    Hvis de ikke bruger søgefunktionen i forvejen hvor skulle de så søge efter dette emne?

• #11   21. sep 2007 nu er du jo bare ikke meget bedre mickael prøv lige at tænk på du er noget ældre end de fleste der kommer herinde... så du burde jo ligesom vise dig selv som et godt eksempel...

• #12   21. sep 2007 Ja general diskussion om RC!?

• #13   21. sep 2007 Jeps Michael og nede under "general diskussion" når du opretter emnet står der "generel snak om rc" og nej det her har intet med rc at gøre.....

Men snak nu lige pænt til hinanden alligvel...

Men et forslag kunne være ? at inden man opretter et emne, kommer der en pop op eller siden går hen på en ny side hvor der står " har du søgt efter svaret på dit spørgsmål i forummet, inden du opretter et helt nyt emne ? "

Fordi en tråd som den her ryger jo af forsiden, og når vedkommende ikke i forvejen kan søge, kan de jo ikke finde ud af at det overhovedet er nødvendigt at gøre i forvejen.

Mvh Jacob

• #14   21. sep 2007 Lige for at opsummere

Generel diskussion
    Snak om alt omkring RC enheder

Og jeg mener nu ikke alderen er nogen undskyldning, om man så er 30 eller 16 kan man opføre sig som et fjols uanset hvad, og det er uretfærdigt for en voksen at fordi han er 26 år skal han finde sig i masser af lort fra en på 15 år. Så generelt burde folk bare lige stramme op, og indse at der er flere end dem selv herinde, og at man opfører sig ordentligt herinde, ellers kan man gå. For så ødelægger man det for alle andre også er rcgalleri sikkert et bedre sted at være uden den slags folk....

Mvh jacob igen =)

• #15   21. sep 2007 Ved det ved det ´sry´ det kom bare lige ud.. men jeg hader når man hend kaster moget ligyldigt nonsen. Er selv ved at hjelpe en 12 årig der tror at men kan stikke et gjøde rør i stikdåsen- for at varme motoren på... smiley

• #16   21. sep 2007 Jeg vil lige sige at jeg er fuldt ud enig med dig men dette hjælper ikke på problemet, hvis noget skal ske skal det skrives direkte til admin af sitet...

• #17   21. sep 2007 Haha Michael, tag det som en oplevelse haha =)

Men jeg kan sgu godt forstå du blev sur, det er heller ikke fedt a få kastet sådan en i hovedet der er måske 15 år yngre end en selv =)

Hehe tilgengæld tror jeg da ikke han kan finde svar på lige det der med gløderøret i forummet =)

Mvh jacob

• #18   21. sep 2007 halloo .. vis du ikke gider aat hjælpe folk . så er det da godt at der er ander der gider . du kan da barer lade vær med at svarer på dem du ikke gider se på nemmer er det da ikke . det er jo ikke for at ireter at folk spør det er fordig de har brugfor hjælp og vis din viden skal værer hemlig så er der da heldig vis ander der er så flinke at byde nye rc folk velkommen til rc hobbyen og hjælpe dem lidt på vej ...

tak til alle jer der gider hjælpe en nybeey lidt på vej ...

ps er der nogle der hved hvor jeg kan få dele til en victory hawk ..

• #19   21. sep 2007 nu er det ikke for noget mickael, men så må du jo hade dit eget indlæg smiley for det er da mere end noget andet noget ligegyldigt nonsens smiley

• #20   21. sep 2007 Jørgen: prøv at sende en mail til dem her...

(link fjernet)

• #21   21. sep 2007 Denne tråd er:

SUPER.

- og hvis folk ikke kan forstå hvorfor han syntes det er irreterne, så forstår i heller ikke nybegynderne

• #22   21. sep 2007 Det er ikke meningen jeg vil forsvare det jeg har skrevet. Man det er sku da mærkeligt at folk sådan lige pluselig ser det som om jeg ikke gider at hjælpe folk eller nybegynder. Jeg gik bare forumet igemmen igåe og så at der var rigtige menge der skrev det samme spørgsmål igen fordi ingen havde skrevet på dem.. Og hvis de lige havde søgt eller læst lidt i forummet kunne finde samme problem beskervet mange steder.. ikke andet Jøegen G ikke andet..

• #23   21. sep 2007 Lad dog de nye stille spørgsmål, og så må de hjælpeadmins tage sig sammen og rydde op i forum.

• #24   21. sep 2007 Green. (Formerly known as Snovsen )

Det jeg mener, er at det er jeres job at rydde op i ubrugelige indlæg, i er her jo netop fordi at der kommer mange ens spørgsmål.
    Når i fjerner de emner, der ikke indeholder brugbare svar, bliver det nemmere at finde hjælp. dem der kan svare på spørgsmålene er jo ikke online 24-7, derfor kommer der også forskellige svar.

Det var ingen kritik af jer, selvom det måske ser sådan ud smiley

Kommentér på:
Hvorfor skal det være sådan? LÆS DET!

Annonce