{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den Bedste el monstertruck???
  • #1   24. sep 2007 Det er en Traxxas E-Maxx...
    Den er blevet kåret som den bedste 2006, ved ikke om der er blevet kåret en i år...

• #2   24. sep 2007 Jeg ville også mene det var en Traxxas E-Maxx der var den bedste! smiley

// Andreas

• #3   24. sep 2007 Muhaha ! jeg vil sige en E-savage, det kan godt være den ikke er blevet nævnt til noget, men den er jo også forholdsvis ny =)

MEN den er virkelig god, super holdbar, kan tåle nogle tæsk, alt er ordentlig indpakket så der ikke ryger ting ind i gearet.
    Den er virkelig bare dejlig, også ligger den også rigtig godt på vejen !

• #4   24. sep 2007 Okay. så jeg skal ha et puslespil,

Hmm, men i mener altså E-maxx er det bedste alternativ?

• #5   24. sep 2007 så kan jeg bare tune den jeg har, tak for info

• #6   24. sep 2007 well vis jeg var dig ville jeg købe en tamiya super clodbuster det er efter min mening nok den beste monster truck der er på markedet og der er såmange mods og opgrade til den

• #7   24. sep 2007 jeg har prøvet nogle stykker af dem med 2 stk el motor ..og undrligt nok så er det uden trivel tamiyas twin detonator . der løber med en klar første plas ...

prisen
    holbarheden
    farten (som std )
    vej grepet
    kørenskaber
    bilerene er dømt ud efter disse forhold .
    biler som jeg har at samline med kyoshos twin force
    hpi E.savage og så eneller anden kina kopibil som jeg ikke kan huske hvad heder . men den ville have fåget 1plassen vis jeg kunde finde nogle nye dele til den ..

men tamiyas twin den kører godt selv som standdart kommer den nemt på baghjul og flytter virklig rundt på konens blomster .

• #8   25. sep 2007 E-maxx eller E-savage

• #9   25. sep 2007 eller hvis du syntes den er kedelig så skal du bare putte bl i istedet for en ny bil

• #10   25. sep 2007 Twin detonator er vel ikke rigtig en monstertruck eller?

Det kommer lidt an på hvad du vil.

Hvis det er til race, så vil en brushless E-revo fra Gorillamaxx slå alt. Den ville jeg også have bygget hvis jeg skulle gøre det om.

Næstbedst til race vil nok være en af de mange conversions af E-maxx´en. (Gorillamaxx som min, Unlimited engeneering eller FLM).

Det gode ved E-maxx´en er at der er så mange opgraderinger, at du hele tiden kan finde noget der kan gøre den lidt bedre. Det samme vil der være til Revoen.

Hvis et er bar til bashing, står du fint med den E-maxx du har eller tilsvarende med en E-savage eller en Twin force, som dog er ved at uddø. E-savage begynder der at komme opgraderinger til, men slet ikke i samme stil som E-maxx´en.

Superclodbuster og TXT1 fra Tamiya er mere til rockcrawling. De vil aldrig kunne gøre sig i samme stil som de andre. Men stadigvæk sjove bashere.

• #11   25. sep 2007 hvor for er Twin detonator ikke en rigtie monster truk ?? er du sikker på at du ved hvad det er for en siden du ikke mener at det er en monstertruk ..

• #12   25. sep 2007 hvis det var mig ville jeg klart vælge Tamiya TXT1, selvom den ikke kan race på helt samme måde.

• #13   25. sep 2007 Hvorfor smide 2x penge ud når man kan nøjes med det ½. Twin detonator koster 2148kr vejl. udsalg.
    min double blaze koster 1648kr. velj. udsalg. OG hvis du ser på opbygningen af disse 2 ja jeg kan ikke se forskÆld.
    Men køre enskaber er ens. og hvis du sætter nye motrer i afligevel. så ja spar de 500kr.

• #14   25. sep 2007 Okay, super,

Men er glad nok for min E-maxx, det er farten jeg er ude efter, (bashing) er det smadder kasse løb, for det gider jeg ikk, vil hellere køre almindeligt så den holder meget bedre,

• #15   25. sep 2007 Du kan da godt kalde Twin Detonatoren for en monstertruck, og det gør Tamiya da også selv. Men i denne sammenhæng er den jo en helt anden klasse end E-maxx, E-savage og Twin force, når du ser på størrelsen.

Dermed ikke sagt at det sikkert er en ganske sjov bil at køre med, og jeg kunne sagtens selv finde på at købe en.

Men igen det kommer an på hvad den skal bruges til.

Med bashing mener jeg bare almindelig offroad uden for en bane der er lavet til den.

• #16   25. sep 2007 En EL-Revo er MAX nice.. tjek den ud..

• #17   25. sep 2007 jeg mener så at ud af de el mter som findes der blev e-max stillet op imod twinforcen og e-maxx vandt vistnok på point i det lange løb.. jeg hæftede mig bare ved at twinforcen var den ultimativt mest holdbare pga dens solide aksler smiley

• #18   25. sep 2007 Den test var i Rccaraction, og den blev uafgjort. Meget er dog sket siden, og Twin forcen slog aldrig rigtig til. Nu er E-savage så eneste rigtige udfordrer.

Men mon ikke der snart sker noget fra Traxxas.

• #19   25. sep 2007 hvorfor mener i ikke at tamiyas twin detonator er en mt ?

for 3½ år siden købte og samlede jeg en kyosho twin force . en fed stor mt som var bygget til at holse til noget og så var og er den forberet til 4 hjuls styring vilket gør den perfetk til en klimer og der findes også et orginalt kyosho klimmer kit til den ...
    men den hade desvager en kempe fejel i regolatoren . den kunde ikke føgle med til at lever max strøm til de 2 motor smatidlig .
    jeg hade en masse bøvel med at få mine penge tilbage for den og til sist var det noget af et roderri jeg var kommet til at rodeop i og kyosho de måtte indrømme at de godt kendte til fejlen men du vise ike hvordan de skulle løse det . så de sente barer bilen på gaden og så håbede de nok på at det arldig ville blive opdaget ..

• #20   25. sep 2007 forstår ikke det du siger om twinforcens esc jørgen g. jeg har aldrig haft problemer med min jeg kørte med 2 stks v-tec 3700mah batts som jeg hældte 5200mah i og det gav blandet køretid på 45min og jeg har aldrig haft problemer med min esc?
    de bruger også samme motorer og esc i ders twinstorm båd, dog med vandkølings kit til esc og motorer og skulle mene de ville have taget en anden vej hvis der var problemer med den esc.
    om de har lavet en opdateret version og jeg har fået den det aner jeg så intet om, men min twinforce er blevet presset til max uden at esc blev varm kun håndlun.. motorer og batts blev dog ok varme samme med ledninger til batts og esc men ellers intet problem smiley

• #21   25. sep 2007 kunne forestille mig det var spirit udgaven du havde fået fat i med evolution motorerne? dem har jeg os hørt lidt om skulle være av for std esc nemlig..

• #22   26. sep 2007 Jeps, en E-Revo er ihvertfald røvskæg.. Tjek evt. min. smiley

Twin Detonator KALDES en monstertruck, men er langtfra det, man oftest forstår ved en monster.. Det er mere en Stadium 4X4

Kommentér på:
Den Bedste el monstertruck???

Annonce