701 visninger
|
Oprettet:
lidt blandede spørgsmål {{forumTopicSubject}}
1) hvor lang tid holder et gløderør ca?
2) må bilen godt stå indenfor om natten med nitro i tanken? og hvor længe?
3) kan man/ må man slukke en nitro bil på andre måder end at klemme på slangen, for man skal jo tage karossen af for at slukke den hver gang.
4) har læst i mange diskussioner nu om man må kører tanken tom, må man det?
5) har fået fortalt at man ikke må skifte % på den nitro man kører med, nu kører jeg med 16% men må man godt skifte til et andet mærke? så længe det også er 16%
ville være glad vis jeg kunne få lidt svar fra nogen der er lidt mere erfaren end mig selv
¤¤Kennie Jacobsen¤¤
maj 2004
Følger: 154 Følgere: 151 RC-enheder: 11 Emner: 155 Svar: 1.449
2. du kan godt lade den overnatte op til en uge
3. man kan også slukke den ved at tage en finger på svinghjulet, så slukker den lige med det samme
4. Der er meget delte menninger om dette, men når der jo ikke er mere nitro i tanken bliver blandingen mere mager og slider lidt ekstra
5. Du må godt skifte mærke, men det kræver at du skal indstille den igen
Håber du kunne bruge det til noget
maj 2007
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 13 Svar: 90
tror du ikke bar du skal holde dig til el biler?
1) hvor lang tid holder et gløderør ca?
det kommer helt an på hvordan din motor er indstillet. forkert indstilling. betyder somregl et nyt rør hvert 5 min. (min erfaring)
2) må bilen godt stå indenfor om natten med nitro i tanken? og hvor længe?
ja det kan jeg ikke se noget problem i. da der skal tryk i tanken til at få brændstof ind i din motor.
3) kan man/ må man slukke en nitro bil på andre måder end at klemme på slangen, for man skal jo tage karossen af for at slukke den hver gang.
jeg ville aldrig gøre det. da brændstof er det eneste smøre middel din motor får.
4) har læst i mange diskussioner nu om man må kører tanken tom, må man det?
hell no. det er virkelig fyfy. som sagt er brændstof det eneste smøre middel din motor får. og der ved en også en del at det der holder din motor kold. dvs ingen brændstof ingen køling/smøring=varm motor= hurtiger slidtage.
5) har fået fortalt at man ikke må skifte % på den nitro man kører med, nu kører jeg med 16% men må man godt skifte til et andet mærke? så længe det også er 16%
jeg skifter som det passer mig. både mårke og %. blander det også sammen. og det har ikke givet mig problmer.
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 26 RC-enheder: 3 Emner: 40 Svar: 255
lidt blandede spørgsmål