677 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Køb via ebay/usa Køb via ebay/usa

Hej
Så fik jeg investeret i en heftig HPI Trophy Truggy - nok en for vild sag som begynder, men lod mig friste.. Det er en ombygget Trophy Truggy - fra nitro til el. Heriblandt en uoriginal fjernstyring og nu overvejer jeg at købe en original HPI tf-41 fjernstyring og receiver på ebay - MEN er der nogen der har erfaring for sådanne køb - her tænker jeg især på told og afgifter, men også hastighed etc.. Duer det at købe på ebay/USA?
Hilsen Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb via ebay/usa
  • #1   6. feb 2020 For moms, gebyr brug toldpriser.dk
    HPI tf-41 hvad vil du med det? Det er er discount anlæg der ikke er mange ører værd.
    Der findes så meget andet der er betydeligt bedre.

• #2   6. feb 2020 Hej Jsn. Tak for svar. En tf-41 var nu mest fordi jeg ikke ved bedre og generelt godt kan lide at tingene der originale (og så var sættet ikke så dyrt /300kr) - hvad synes du er en fed fjernstyring? - udover det så var spørgsmålet ligeså meget et spm om folks erfaring med eBay køb fra usa...

• #3   6. feb 2020 Hej, jeg har købt en del fra USA igennem ebay, som regel bliver det taget i tolden, når det kommer fra USA det er min erfaring / "held", men som en har link et, så kan du kigge der, mener der er et punkt der hedder fjernstyret legetøj.

• #4   7. feb 2020 I Rc grej hænger pris og kvalitet sammen .
    Og det kan godt betale sig for dig og købe en fjernbetjening i dk til 6-700 evt brugt

• #5   7. feb 2020 Brug linket og udregn prisen
    Koster anlæg 300 og porto 100 kr.
    Så koster det dir 300+100 = 400, hertil moms = 400X1,25 = 500 kr. , hertil gebyr for opkrævningen på 160 kr. Så 660 kr. i alt med de beløb.

USA pakket havner næsten altid i tolden modsat pakker fra Asien.

HPI anlægget er som de fleste andre rtr anlæg noget billigt plastik uden ret mange funktioner. De plejer at blive solgt for 150-200 kr. eksempelvis herinde.

Kommentér på:
Køb via ebay/usa

Annonce