Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  resevedele?
  • #1   11. okt 2007 Hm røg du også i hans møg auktion.. Ja undskyld mig jeg synes han tager røven på folk... Han skriver at han har massere af reservedele, men vil ikke fortælle hvad han har...

Jeg har selv købt min Lambo af ham, og kommer ALDRIG til at handle med ham igen...

Nå til sagen. Jeg ved ikke om de er ens vores biler, der er i hvert fald en anden sender og modtager til den af din, men jeg har bestilt reservedele her:

(link fjernet)

De forhandler i hvert fald den lambo han har også. Håber du kan finde de stumper du mangler!!!

(Nysgerrighed hvad er det der er gået i stykker???)
    MVH Emil

• #2   11. okt 2007 hej emil. jeg haldlede ikke lige med ham. det er vist over et år siden jeg købte den. kan ikke lige huske hvad han hedder her inde menhan vil ikke bestille vare hjem til den fordi det kommer fra kina eller sådan noget. ved ikke hvad det var men nu vil jeg selv prøve at finde dele til den. men jeg fandt en side på dansk faktisk. superrc.dk men men skal skrive mail til dem og så ville de skaffe delene. men jeg har haft en masse småskader jeg har prøvet at lave med tape og sådan lidt af hvert. men koblingsklokke og gear er slidt så den kan ikke rigtig tag fat mere. hele den til at tag fra vis man køre galt er knækket. nitrotanken er gået i stykker. og dem man sætter karossen fast i er knækket af. en masse uheld som kan laves senere.. men nu skal det altså laves det hele smiley hehemen tak for hjemmesiden

Kommentér på:
resevedele?

Annonce