794 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Til alle Traxxas ejere, med RB-motorer Til alle Traxxas ejere, med RB-motorer

Jeg læste det her: http://rcgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=32328

Derefter tænkte jeg at hvis jeg skulle ud og have nyt motor "indmad", så skulle jeg ikke lægge mange millioner til for så at have en rb-motor siddende på min T-maxx.
Grunden til at jeg spørger til jer med Rb-motorer er at jeg er træt af min trx 3.3 motor. Den er svær at indstille, kommer nemt op på for høje temperature og til sidst, men ikke mindst, har den aldrig villet som jeg har....

Spørgsmålene:

- Holder motoren sin temp?

- Er den svær at "arbejde" med?

- Er den meget kraftiger end Trx 3.3 motoren?

- Hvilken bør jeg købe til min T-maxx 3.3, TM323 eller TM523

- Bør jeg skifte eller købe nogle stærkere ting, hvis man sætter sådan en vild motor i??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Handyman til små opgave 500 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.
  • Opsætning af en lampe. 1.050 kr.
  • afhentning forskelligt skrald 2.500 kr.
  • Opening a mailbox with a lost key and replacement of lock 770 kr.
  • Vaskemaskine op 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til alle Traxxas ejere, med RB-motorer
  • #1   16. okt 2007 køb en TM728 motor.., den styrer for vildt.., tror ikk der findes mange andre nitro motorer der kan præstere det samme som den kan.., den er virkelig syg.. smiley og synes os den er meget bruger venlig.., min starter perfekt hver gang., og den skal næsten aldrig stilles.. tempen holder sig os godt nede..., men bliver selvf. os varm på et tidspunkt.., men så går den bare ud...

• #2   16. okt 2007 jeg kender en der har 2 stk rb motorer til revo han vil af med
    de er helt nye

• #3   16. okt 2007 Morten, ham vil jeg godt tale med HVIS de kan stoppes i en T-maxx?

Tak for svarene, men håber da på lidt flere smiley

• #4   16. okt 2007 mere svar..?? folk siger at RB-motorer er verdens bedste nitro motor.., så er der vidst ikk mere at sige om det.. ;D

• #5   16. okt 2007 hehe.... så flere erfaringer!

• #6   16. okt 2007 Har man først prøvet en RB motor så er der ikke andet der dur ! tja i dasu-cop i offroad er der mange RB motor og det er der en grund til !
    så køb en. Du bliver så heller ikke snydt i fremtiden når du skal kører med den, for den starter bare ! ellers dem jeg kender er STS-Nosram-GO-OS
    mine gløderør holder 5 L nitro som standart (lidt underligt) synes jeg, men igen ham der skruer

• #7   18. okt 2007 Nu er jeg alligevel kommet i tvivl om det skal være en RB TM523 eller en Picco P2 .26 maxx motor, på trods af at i mener at RB er den bedste motor....

• #8   18. okt 2007 KØB RB!! Du fortryder aldrig.... Har selv en TM323 på min gamle revo 2.5 og den kører bare max...

• #9   18. okt 2007 Hvad er så meget bedre ved RB? Hvorfor er Picco'en ikke god / ligeså dog?

• #10   18. okt 2007 så køb dog dem begge ! og skriv hvad du synes om hvilken af dem er de bedste ????? Du spurgte til RB
    nu spørger du til Picco P2 .26 maxx motor ??? og mens du er igang med at købe motore STS-Nosram-GO-OS- Picco- RB-Lrb-novarossi !
    så venter vi på hvad du synes er bedst !

• #11   18. okt 2007 Fair!
    Neej, jeg leder bare efter en motor til min T-maxx, som skal kunne holde sine indstillinger i længerer tid, samt skulle kunne have rå styrke!
    Først fandt jeg RB conceptet, og nu picco'en... Jeg vil bare ikke købe en motor, og så bagefter få at vide at den sux, så hellere købe den rigtige fra start!!!

• #12   18. okt 2007 difinere lige kunne holde sine indstillinger i længerer tid ?? Oilfukker . Gav dig et kanon svar

Mads J gav dig et godt svar !

også spørger du nu om en Picco ikke er ligeså god !
    mener du ikke jeg er fair ?? øhm har du en grund til at være i tvivl !! Nej

• #13   18. okt 2007 Jeg kender en der kører med Picco P2 .26, i sin revo 3.3. Og den er for vild... bogstavelig talt. den er for vild... Den er total umulig at styrer og går bagover ved hal gas.. Det er feds, med det er ikke sjovt at rende efter den hele tiden, for at vende den!!! En rb TM523. Ville jeg sige. Da den er utrolig medgørlig og kører super godt, samt den passer effekt mæsig i forhold til billen.. Og Roland.. TM728 motor passer ikke i, da det er en BIG Block. I T-maxx skal der er small block i smiley

• #14   18. okt 2007 nå okay.., vidste jeg ikke.., kunne ellers være nice med sårn en smækket i.. smiley

• #15   18. okt 2007 Haha, ja Oilfukker, det har du ret i!

• #16   18. okt 2007 Michael P .... Mener du så at picco'en er voldsommere end Rb'en?

Tak for et utroligt udførligt svar!

• #17   18. okt 2007 Efter og ha set ham kører! Ja det er sku for meget. Og som jeg sage total umulig at styrer. Men det er jo nogle der godt vil ha det sådan :p... Hvis jeg havde en t-maxx eller revo og jeg skulle sætte ny motor i.. så bliv det en rb.. helt klart.. smiley

Kommentér på:
Til alle Traxxas ejere, med RB-motorer

Annonce