{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Træt af små børn på RCG
  • #2   20. okt 2007 Det er lidt træls ja.! men vi kan jo ikke rigtig gøre noget ved det.

• #3   20. okt 2007 lad dem nu bare foldre sig.
    så længe de flipper rundt her og lærer noget forstyrrer de os ikke i de proffe forums. og at hjælpe en 10 årig med et problem er da ok.
    Syntes mere det er et problem at der ikke svares om det givet problem er blevet løst. det savner jeg, for ellers er det jo ikke meget værd!
    Man kunnei det mindtse bruge 1 min på at sige tak for hjælpen og det var XX og ZXXX der var problemet og den kør som en drøm, nu når vi har brugt tid på at tænke over problemet, og skrevet foreslag til løsninger.

• #5   20. okt 2007 Nu er jeg jo sådan rimelig lille. (12 år)

Jeg er faktisk mega glad for dem der er herinde, de har hjulpet mig, givet mig god kritik og sidst men ikke mindst har jeg lært så meget af det herinde!

Tusinde tak.
    - men husk i har alle sammen været mindre og de kan jo ikke selv gøre for at de ikke må for deres far?
    Hvad skulle de gøre ved det?
    Stjæle deres mors/fars kreditkort osv.?

• #6   20. okt 2007 og på den anden side..
    nogle der evt. har fået nyt ALU sæt men kan ikke finde ud af at sætte det på..
    så er der en der skriver en guide.
    så vil man jo fræsse hen og hente sin bil og div. grej.
    så får man jo ikke altid tid.

• #7   20. okt 2007 Nææ jeg er bare træt af folk som dig som bare er utollerante og whiner hele tiden.. lad dem være her og lad dem lære!

• #8   20. okt 2007 ja de er skide trælse når man er ved at sælge bilen må de ikke købe den ellers har de ingen penge!! skriv dog før i har penge!!

• #9   20. okt 2007 heej
    xxkoldsg? :- men husk i har alle sammen været mindre og de kan jo ikke selv gøre for at de ikke må for deres far?
    Hvad skulle de gøre ved det?

q: hvad skulle de gøre ved det?
    a: spørge før de byder så let er det

jaa anders n man bliver hurtig træt af det, men som -¤¤"Mammoth"¤¤- .
    sagde: så er man os træt af folk der skriver og klager

for det nytter ikke noget at klage, de skal være på sider som her for lære og føre hobbyen videre og tilsidst selv gide give råd videre. hvis man ikke lige kan være på siden mens man nu alligevel stener tv, og besvare ens spørgsmål, så trænger man til ferie!

mvh.
    Lasse

ps. håber i forstod meningen det gik lidt stærkt smiley

• #10   20. okt 2007 kender også alt for godt til problemet... Jeg var ved at sælge en bil, men han havde dog ikke pengene på det tidspunkt. Flink som jeg er ventede jeg så til næste måned hvor han ville få løn. Da det så var ved den tid han ville få løn skrev jeg til ham igen, i mellem tiden, siden vi havde snakket sammen sidst, havde han dog lige fået lavet noget gæld til sin far og derfor havde han så heller ikke pengene i denne måned. Nå, måneden efter skete det så igen, han havde ingen penge, men på dette tidspunkt gad jeg dog ikke vente længere så jeg aflyste handlen... Det der dog irretere mig mest er at jeg i den perriode sendte omkring 30 billeder og 5 film, som han bad mig om for at være sikker på at jeg ikke snød ham... Hvem er det så lige der føler sig snyt bagefter???

Sådan noget kan virkelig pisse mig af.

• #11   20. okt 2007 dermed siger jeg dog ikke at alle er sådan... jeg har da også snakket med nogle der ikke var ret gamle men alligevel godt kunne tage et ansvar... Derfor synes jeg man skal passe på at generalisere alt for meget...

• #12   20. okt 2007 Jep, har da også købt en bil af en på 13, og det var en rigtig fin handel

• #13   20. okt 2007 Den der fordom er da totalt åndsforladt! Bare fordi at man er mindre end alle de andre kan man da godt værre seriøs og tage ansvar. Desuden er der også voksne (og dem midt imellem) der er nogle spader til at tage ansvar. men jeg kan godt følge dig i at det er træls men det er da ikk kun de yngste. men der er jo udstemmesystemet til dem der ikke kan

• #14   20. okt 2007 og det er da ikk hans skyld at han ikk må få lov

• #15   20. okt 2007 IznogooD -: Der vil jeg gi dig ret, så kan de da få lov inden de byder

• #16   20. okt 2007 Syntes det virker lidt plat at du sidder som 16 årig og rækker ned på os 10-13 årige der går op i vores hobby. OG hvorfor skulle der være forskel på om vi må købe og du må?
    forstår ikke helt hvorfor, du har jo også været ung engang (burde de fleste) og du ved jo at det ikke er alle ting man må få.. Jeg hentyder dog ikke til at man ikke bare skal sidde ved alle annoncer man ser og skrive i

Clio

• #17   20. okt 2007 Vil også give IznogooD ret... Hvis man er i tvivl om man må købe noget så får man lov af sine forældre inden man byder...

• #18   21. okt 2007 det var jo det jeg skrev lidt højere oppe smiley (jeg vil os have lidt ære smiley )

• #19   21. okt 2007 ja, der var bare nogen der ikke helt havde forstået det...

• #20   21. okt 2007 heehe

• #21   21. okt 2007 Jeg har handlet lidt med de unge, og på nær sidste gang så er det gået meget godt.

1: Jeg tjekker deres alder, (Bla. derfor er det irriterende når folk ikke udfylder det i deres profil).
    2: Hvis de er under 17 år, så beder jeg om at få bekræftet af en af forældrene at de må handle med mig, og om de selv må beslutte eller det skal til hørring ved en forældre først (mange fra 14 og op der bliver lidt sure men sådan er det at være barn i den alder hvor man tror man er voksen).
    3: så er betingelserne for at handle lagt fast, og vi kan begynde.

Jeg betragter aldrig en handel for afsluttet før der er penge på kontoen.

Kommentér på:
Træt af små børn på RCG

Annonce