1.139 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Så har man set det med. Så har man set det med.

Sidder lige og ser nyheder på DR1.

Morfars har gudhjælpemig fremgang... De har fordoblet deres omsætning i disse corona tider.

Man må dog bare undre sig over hvem fanden der tager kontakt til dem for at få råd og vejledning.
Eller er de mon blevet mere bekendt med de produkter de sælger?

Det er ihvertfald ikke meget godt jeg har hørt om de mennesker som folk er blevet mødt af i deres butikker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.
  • Opsætning af lampe 250 kr.
  • Fjernelse af rødder fra buske. 1.000 kr.
  • Tjekke rør og skifte en pakning - fra have ind i hus 2.000 kr.
  • Vandhane Blinker røde 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har man set det med.
  • #1   21. apr 2020 Jeg skulle mene langt de fleste som køber en bil for første gang, gør et udmærket køb, hvis du har en forkærlighed for en mærke de ikke sælger, så bliver butikken da ikke dårligere af det tænker jeg.

Jeg er kræsen med mine biler men ser da heller ikke noget i vejen med udvalget og personalet i butikken er dygtige, så jeg ser ikke lige helt udfordringerne som du ser?

• #2   21. apr 2020 Der kommer ikke rigtig noget ind i landet fra kina, måske er det derfor folk køber deres kinavarer i Danmark smiley

• #3   21. apr 2020 Ja de får da lidt reklame på DR i dag, har ikke købt noget ved morfar da der for mange Kina dele

Traxxas skal man kontakte dem

• #4   22. apr 2020 Da jeg I "gamle dage" ca. 2008-10 prøvede at handle i morfars, var det ungearbejdere der ekspedere i butikken i Herlev

Der var ingen service eller viden, når man spurgte ind til produkter.

Jeg er ikke kommet i en morfars butik lige siden og fraråder egentlig folk at købe de billige biler de har, for hvad man høre her i fora og igennem bekendte, så får man virkelig hvad man betaler for.

Ham morfars er god til at reklamere sig til det helt unge publikum, som måske heller ikke har mere end 500-1000 kr at købe bil for, så det er klart at han sælger rigtig mange at de billige biler.

Personligt er jeg ikke mærkesnob, men har selvfølgelig mine præferencer. Og morfars sælger ikke det jeg "tænder på" alligevel.

Jeg køber 99% af det RC grej jeg skal bruge i Kina eller herhjemme brugt.

• #5   22. apr 2020 Mikkel R

Tja så kan det ikke siges bedre.

Jeg handler mest i udlandet da jeg heller ikke kan få de sager jeg vil have eller til den pris jeg vil give.

• #6   22. apr 2020 Ja fuldstændig enig.

Jeg var så dog i Holte modelhobby her i sidste uge og de ved hvad de snakker om. Skulle dog bare have et par kuglelejer, så det er nok ikke mig de score den helt store omsætning på smiley

• #7   22. apr 2020 Hehe Holte har sku den ringeste service, svarer ikke på mails, tager ikke deres telefon

16 dages levering tid på lidt stumper

Så ja de er på samme lidt som morfar

• #8   22. apr 2020 Jeg snakkede da med Holte Hobby i telefonen forleden.

Har de kunder i butikken, forstår jeg fuldt ud de holder deres opmærksomhed på dem. Det er trods alt en kunde i forretningen der har mulighed for at gå ud af døren med vare.

Hvor et opkald. måske bare er endnu en der skal høre hvad noget koster for efterfølgende at slå det op på nettet og købe det der.

• #9   22. apr 2020 Tommy

Jeg kan ikke kommentere på om morfars er blevet bedre.

Jeg har brugt holte en 3-4 gange og har været fint tilfreds, men med så mange andre små familie ejet butikker, der måske ikke lige er med på "internet/telefon moden" så skal man bare dukke op og ikke regne med særlig professionel digital kommunikation, som vi ellers er blevet så vant til i dagens danmark

• #10   22. apr 2020 Jeg kender ikke Holte. Morfars sælger primært billigere Kina biler, primært Haiboxing (som jeg har nogle stykker af) og så har Traxxas. Man kan sagtens finde de samme biler lidt billigere på Ebay osv, men ikke reservedele - der har jeg flere gange oplavet at Morfars er billigere end Ebay.

Servicen hos Morfars fejler ikke noget, man skriver til dem på deres hjemmeside og de svarer ret hurtigt (efter nogle timer i åbningstiden). Jeg har haft en bil hvor servoen stod af, og der var ingen problemer - sendte den ind og fik den ret hurtigt retur uden problemer.

Så ja man kan lide deres udvalg af biler eller ej, men taget i betragtning af at du får dansk reklamations ret, lynhurtig levering og god service i forhold til Ebay/Banggood osv så syntes jeg deres priser er rimelige.

• #11   22. apr 2020 Jeg køber også ting her i DK af og til, men vil gerne indrømme at jeg oftest søger mod udlandet, da de har stumperne på lager og jeg søger også gerne længe, for at finde lige netop det jeg søger til den rette pris.
    Det har jeg sku sparet mange penge på.

Fik da mine 2 Hobbywing XR8 Plus ESC'er til spotpris i Spanien og de var super hurtige til at sende og de svare også promte på mails.

Det samme kan siges for nogle Hobbywing 4274SD G1 motorer, dem jeg var på udkig efter rigtig rigtig længe, før jeg endelig fandt dem i Tyskland. Dem fik jeg også til en god pris, da det var de sidste han havde på lager. Der var han også lyn hurtig til at få sendt dem afsted til mig.

Det var sku nemt at finde G2 modellerne, men da det var G1 jeg ville have, tja så tror jeg at jeg havde fat i nok mindst, et par hundrede butikker over alt i verden. Som havde billede af G1 modellen, men når jeg skrev til dem, fik jeg bare at vide at det var G2 modellen de havde og de ikke lige havde fået opdateret deres hjemmeside med et nyt billede.
    Så jeg var jo kisteglad, da jeg så endelig fandt dem hos Uwe i Tyskland.

• #12   26. apr 2020 Jeg har ikke haft andet end gode erfaringer med Morfars - de har været imødekommende, hjælpsomme, og indrømmet hvis der var noget de ikke vidste på stående fod, og har så slået det op. Fremragende hobby-forretning.

Bortset fra det kan vi vel godt være enige om at man bør glæde sig over enhver fremgang i RC i Danmark, uanset butikken smiley

• #13   17. jun 2020 Har morfars ikke lukket i disse dage ?
    De svare ikke på mails og gider ikke bestille online hvis ikke deres lager status er opdateret

Kommentér på:
Så har man set det med.

Annonce