Traxxas VS Team magic {{forumTopicSubject}}
Hvad ville du vælge hvis det skulle være en Team Magic E6 III BES eller en Traxxas Rustler 4x4 vxl. Og hvorfor vælger du netop den model ?
Hvad ville du vælge hvis det skulle være en Team Magic E6 III BES eller en Traxxas Rustler 4x4 vxl. Og hvorfor vælger du netop den model ?
Spar penge på din forsikring
nov 2019
Følger: 25 Følgere: 166 RC-enheder: 10 Emner: 45 Svar: 828
Jeg vil gå efter Traxxas eller Arrma
Det fede ved Traxxas er dag til dag levering hvis du smadrer noget, samt du kan upgrader på kryds og tværs, fx se min rally, den er med 6s i stedet for 3s og det spiller Mega godt, samt pisse nemt
Min Arrma er lidt sværere og få dele til der er på lager, men har kun haft købt en ny splitter foran, ellers kører den bare
Kender ikk til det andet mærke du nævner
nov 2019
Følger: 25 Følgere: 166 RC-enheder: 10 Emner: 45 Svar: 828
Følger: 13 Følgere: 186 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.944
En Rustler 4X4 skal der puttes alt for meget ekstra i inden den er bare ok.
Kommer med meget dårlige dæk (dur kun på asfalt eller fast underlag) elendig servo, elendige dæmpere, elendig motor og esc. Når alt det er skiftet er det en fin bil, men havde ikke regnet med at putte så mange penge efter den. Rustler er bygget på en old gammel konstruktion, ja man kunne også kalde den velafprøvet med de rigtige briller. Men er alt alt for dyr i forhold til hvad man får for pengene.
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 109 RC-enheder: 11 Annoncer: 1 Emner: 28 Svar: 480
Kan du godt lide at skrue,opgradere og lege lidt med at bygge din bil om på tværs af biltyper så ville jeg klar gå for traxxasbilen. Traxxas er også nemmere at få dele til MEN en team magic. Skal man ikke heeelt så tit skifte dele på.
Så mit råd er: køb begge hvis du kan for de kan ikke sammenlignes hehe..
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 109 RC-enheder: 11 Annoncer: 1 Emner: 28 Svar: 480
Nu er min anden truck også en Agama som er i helt anden klasse, og herfor søger jeg måske køreegenskaber lidt mere i den retning.
En Team Magic og meget andet minder meget mere om en seriøs banebil i opbygningen end Rustler gør.
Min Traxxas servo kørte ikke et fuldt batteri inden den kun kunne brumme, dæmpere lækkede efter et par ture. Motor og esc. kører brandvarme på 3S.
Er glad for min Rustler som den er nu, men er ikke imponeret over den ud af kassen.
Sur på Traxxas? Næh men det har aldrig imponeret mig sønderligt.
feb 2008
Følger: 1 Følgere: 8 RC-enheder: 1 Emner: 7 Svar: 9
aug 2011
Følger: 44 Følgere: 73 RC-enheder: 35 Emner: 20 Svar: 414
Men når det skal være lige ud af kassen og kør så er det sgu lidt svært ikke at begejstres over de Team Magic der
Traxxas VS Team magic