{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Cen genesis - tør jeg? {{forumTopicSubject}}

Har efterhånden kigget hele forummet igennem for indlæg omkring cen genesis. Og ja der er rigtig mange indlæg, men desværre også lige så mange meninger. Så blev ikke meget klogere

Har forstået at der er 3 versionener af genesis, og det helt klart er den nyeste man skal gå efter, da de 2 foregående var helt til hest, sågar med problemer som brand i motoren

Synes den har nogle rigtig fede specifikationer. Stor, mange heste, firehjulstyring (kan ihvertfald laves), firehjulstræk osv, så på papiret virker den jo som en rigtig fed RC.

Men er hunderæd for at smide mine penge efter en bunke billigt skrammel der ikke kan holde til at blive brugt. Hvor god er den nyeste genesis VIRKELIG? Er de kommet efter det, og hvad er der at frygte ved køb af den nyeste model? Ricikere jeg at den falder fuldstændig fra hinanden eller at der går ild i den?

Et andet problem jeg læste om var diffentialerne der ikke kunne holde til de imponerende 5 hk. Men gælder det også for version 3? Kan den ikke håndtere sine egne kræfter?

Mange spørgsmål. Håber der er en med forstand på genesis, og på RC generelt der vil give mig noget seriøst hjælp. Er meget itvivl om jeg tør købe den

Mvh Emil

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cen genesis - tør jeg?
  • #1   4. nov 2007 og er den en nem måde at kende forskel på de tre modeller? smiley

motorstørrelse f.eks

• #2   4. nov 2007 kender ikke så meget itl bilerne.. men ville ikke vælge sådan en bil.. slet ikke når de 2 tidligere versioner har haft så mange problemer!

så hellere en FG monstertruck.

• #3   4. nov 2007 De ermeget lette at se foprskel på, for du skal slet ikke se på dem.
    Underholdningsværdien er helt i bund, med mindre du går til den seriøst og har meget forstand på OFF-ROAD og mekanik, kender til 4 der tuder over den nu og har hørt endnu flere der sidder og ryster på hovedet over den, mens den bare står og står..
    Men du er sikekrt velkommen i den klub smiley
    Det er bare mit råd. men kender du til en som kan hjælpe dig med den får su sikekrt noget ud af det, ellers kig på traxxas, HPI eller FG

• #4   4. nov 2007 Køb hellere en savage, revo, lst, t-maxx.

• #5   4. nov 2007 Jeg må nok give dig ret i antallet af meninger.
    Mine kammerater har ALTID kørt Cen biler, og en af dem jeg kører med købte for 3 mdr. siden den nyeste Cen Genesis. Den har kørt 100% perfekt indtil videre, og den er RIGTIG fed at køre med!!
    Derfor købte jeg selv en for ca. 1 måned siden, som jeg har været RIGTIG glad for. Desværre er tiden presset og det er en dyr maskine der bare STÅR!! - derfor har jeg sat den til salg.

Måden du ser forskel på modellerne er som du selv nævner, på motorstr. F.eks. har 2'eren kun 3,5HK.
    Det ER en kraftig motor, derfor er næsten ALT også i aluminium. Du skal nok regne med at bruge lidt tid på at spænde nogle skruer efter, når du har været ude at køre "hårdt". Men det er klart, når hele maskinen ryster og arbejder som den gør, at nogle skruer vil løsne sig lidt. Men det er jo ikke noget problem at spænde efter!!

Kig evt. min annonce, hvis du er interesseret i den. Jeg synes BESTEMT det er et godt køb!

• #6   11. maj 2008 ja genesis er for expeter

Kommentér på:
Cen genesis - tør jeg?

Annonce