1.589 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Holte modelhobby Holte modelhobby

Halløjsa rc venner.
Hvad er jeres erfaringer med Holte modelhobby? Er de generelt meget langsomme?
Jeg skulle bestille et 54t tandhjul til en traxxas. Og her 3 uger senere er det stadig ikke modtaget. Ligeledes svarer de heller ikke på mail. De har dog ikke trykket pengene, så har ikke mistet noget andet end køretid med traxx'en. Og hvor kan man købe dele henne hos en stabil shop til traxx? Jeg kører normalt kun FG så det her nitro er helt nyt for mig.

Mvh Per

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Moving out cleaning 800 kr.
  • Break a lock of storage as I have lost the key for it. 350 kr.
  • Hanging curtains 800 kr.
  • Vi har køb en Elektrisk bil til vores barn- bilen hedder Toyota FJ Cruiser til 3 år og vi vil gerne have den komplet samlet til idag 350 kr.
  • Etablere udendørs stikkontakt 1.500 kr.
  • Samle børnemøbler 550 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Holte modelhobby
  • #1   16. jun 2020 Jeg kender ikke meget til Holte, men jeg har ladet mig fortælle at fjernstyret.dk i Aalborg gør meget i traxxas.

• #2   16. jun 2020 Fjernstyret.dk plejer at være hurtige men de er også faldet lidt af på den. Men rckongen.dk har jeg fornemmelsen af køre der ud af, alt jeg har bestilt kom i en fart ihvertfald. Og mener da begge butikker er stærke i traxxas smiley

• #4   16. jun 2020 Har handlet en del hos Holte og har aldrig haft problemer med leveringstid. Dog vil jeg godt indrømme at det er længe siden jeg sidst lavede en ordre hos dem.

Det kan nemt være de er blevet langsommere til at ekspedere ordre.

• #5   16. jun 2020 har desværre prøve det nogle gang hos holte
    jeg købe aldtid hos morfars men vis ikke de har det hjemme kan der godt gå 7-14 dage
    ellers er der også rckongen

• #7   16. jun 2020 trisdan er solgt til fjernstyret.dk

• #9   16. jun 2020 Holte er ikk hurtigt, de svarer ikk på deres mail. Det er mit sidste valg ud af de få butikker der er

Hobbykarl.dk, fjernstyret.dk og rckongen.dk er der ingen bølv med

Er det en 54t som denne

• #10   16. jun 2020 Nå kan ikk lægge billeder op

Jeg har en 54t til slipper på en slash 4x4 fx

• #11   16. jun 2020 Også kun hvis andre ikke har det hjemme. Jeg bruger Holte. 3 ud af 4 gange har jeg modtaget noget andet ind det jeg har bestilt. og en gang gik der 5 uger. Så tror man skal møde op i butikken. Hobby karl er min dealer
    smiley smiley

• René Christian
    René Christian Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 2 Svar: 1
    #12   16. jun 2020 Hey
    Jeg havde et par spørgsmål angående køb af RC Bil, og jeg startede med at skrive mail til Holte.
    Fik hurtigt svar tilbage, men det var måske lige hurtigt nok, da der ikke var svar på alle spørgsmål.
    Så jeg valgte i stedet RCKongen, og det var et godt valg.
    Hurtigt svar og da beslutningen var taget, var ordren også pakket samme dag som jeg bestilte.

• #13   16. jun 2020 Har kun handler fysisk i Holte og det var fint nok ,men der er ikke meget hjælp at hente hvis ,man ringer til dem
    Klart bedre service hos Hobbykarl.dk
    Altid flink at handle med

• #15   17. jun 2020 Corona gør det ikke bedre, har lige bestile noget med 5-7 dages levering fra rckongen håber ikke jeg skal vente 1 måned. Sidste uge fik jeg en pakke fra rckongen efter 6 dage - hvor der også stod 5-7 dages levering. Jeg kan ikke lige huske om det var Traxxas dele

• #16   17. jun 2020 Holte hobby er sygt langsomme med dele.. Pga de ikk bestiller før de har for et vis ordre liggende for at spare på fragten.. Har haft glemt af jeg havde bestilt nogle dæk.. 14 måneder senere ringer de og og siger de er på lager.. Der var bilen solgt og alt omkring jeg havde bestilt de dæk glemt..

• #17   17. jun 2020 14 mdr. Det er job fuldstændig vanvittig useriøst. Min kammerat havde også bestilt dele hos Holte og efter 10 dage ringer han og får ordret besked i telefonen om at "rom blev jo ikke bygget på en dag" og han har slet ikke modtaget de ting. Så jeg var lidt loren ved dem i forvejen. Jeg har bare aldrig haft problemer med FG dele hos fx iccom.dk
    Men nu ved jeg da hvad jeg skal undgå.
    Og tak for det hjælpen med tandhjulet????

• #18   17. jun 2020 Sådanne småting som et spurgear og sådan, så tag ned i butikken og tag en snak med dem. De har somreglt lidt traxxas på lager.. Men haster det, bestil fra fjernstyret. Dk

• #19   17. jun 2020 De holder jo næsten folk for nar

Har haft bestilt noget der kom 3 uger efter selvom det var på lager.

Men at de ikk svare på e mail eller tager telefonen synes jeg er ringe. Og ja derfor bruger jeg dem ikk

• #20   17. jun 2020 Synd ic ikke har fysisk butik mere
    Det var en god forretning

• #21   17. jun 2020 Har også oplevet flere gange. At Rc kongen skriver di har delene hjemme. Og så går der en krig før de kommer. Hvis de kommer. Har bestilt noget gejl til en TRX-4. Og de trak pengene. Men ca en uge efter får jeg en mail, hvor de skriver de ikke har varen på lager. Og jeg kunne få mine penge retur. Men jeg venter pænt på at stumperne kommer. Ca 1 måned efter jeg havde solgt bilen. Får jeg en mail. at de ikke fik varen forløblig. Men på deres hjemme side står der stadig at de har varen smiley smiley

• #22   17. jun 2020 Haha typisk rc kongen, derfor jeg sender dem en mail inden jeg bestiller

Der svar de os inden for en dags tid

• #23   18. jun 2020 Hvad med eurorc.com i Tyskland dur de? Jeg mener bare ordnung muss sein. smiley der må der da være styr på sagerne smiley

• #24   18. jun 2020 Damn, jeg har lige bestilt for 600+kr hos Fjernstyret og RCKongen hvoraf mere end 100kr er fragt. EuroRC har næsten alle de dele jeg købte og alle er de 10-30% billigere og så er fragten sølle 22kr!!! Jeg kunne have sparet mindst 200kr smiley smiley smiley . Medmindre de er virkeligt dårlige at handle med så køber jeg der fremover indtil ModelSport får en butik stablet på benene.

• #25   18. jun 2020 Jeg har ikke haft problemer med Holte og har fået en service der går ud over det sædvanlige i forbindelse med køb af en 1:5'er der havde nogle børnesygdomme.
    Tingene jeg har bestilt plejer at komme indenfor en uge.

• #26   23. jun 2020 Bestilte ved Holte for 2,5 uge siden. Og der stod godt nok ved en af delene at den ikke var på lager. Fair nok, så tager det jo nok lidt længere tid.
    Skrev så en mail onsdag i sidste uge for at høre hvad forventet leveringstid var, men fik intet svar. Så prøvede jeg igen i fredags uden at få svar. Sendte så samme mail igen igår, og fik svar i dag at de afventer delen fra horizon hobby i USA, men de regner med at jeg har min ordre sidst på ugen.

Fin nok leveringstid, taget i betragtning af corona og at delen skulle komme hjem fra USA. Men syns ikke at det er i orden at man skal sende 3 mails før man får et svar.

Til sammenligning bestilte jeg fra eurorc.com i torsdags og modtog det igår.
    Og har flere gange bestilt der fra uden problemer. Men det kommer fra Finland og ikke fra Tyskland

• #27   23. jun 2020 Bestilte lidt sager i går ved middagstid modtog det i dag kl 12.41 fra rckongen det bliver ikke meget hurtigere smiley

Kommentér på:
Holte modelhobby

Annonce