Køb af RC / Offroad {{forumTopicSubject}}
Har brugt lidt tid i forummet på at læse lidt om hvad de forskellige vil anbefale til nybegyndere, men synes ikke rigtig jeg har fundet et svar der opfylder mit spørgsmål. Jeg har absolut intet erfaring med RC'ere, men har dog snakket lidt med personer der går en smule op i det, og har da også læst lidt i forummet. Jeg har nu økonomien til at købe en, og det er så her jeg i første omgang har brug for lidt viden. Jeg er ikke typen der gider at spare for meget, da kvalitet og pris oftes følges ad, og kunne derfor godt bruge jeres erfaring omkring hva der er bedst til prisen. Jeg har et budget der går op til omkring de 4000kr +/-, og den må selvfølgelig gerne være brugt. Jeg har kigget på nogle Traxxas Revo 3.3, men har også fået at vide at Savage heller ikke er nogen dårlig investering... Synes nu bare det er ret svært at finde dem brugt. Så hvad vil i sige jeg bør gå efter? Er faktisk også åben for at købe en buggy, men på det område er jeg helt blank!
jul 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 60 Svar: 272
nitro skal justeres en hel del, og de bliver nemt slidt hvis man ikke kører dem til ordentligt.
men hvis du kun vil have nitro, synes jeg du skulle vælge en savage. sådan en holder til næsten alt, og den rykker ganske godt=)
man kan sagtens få en god brugt fg (benzin bil) til 4000 +/ -
jul 2007
Følger: 9 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 10 Svar: 38
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
Og så er de kun 2wd med mindre du smidder kronerne i og køber MCD.
Jeg vil mene at du er på rette spor med,
Revo
Savage
MTA4
Det er de 3 bedste bud på brugt eller nyt jeg kan komme med.
Det næste er at hvis det er de rigtige opgraderinger, kan det godt betale sig at købe en brugt til samme pris som en ny uden opgraderingerne. Men det er lidt en jungle at finde de rigtige maskiner i mængden af biler på overpris.
Jeg så at Flossi havde 2½ MTA4 til salg i marked, det er en god deal.
Min Savage bliver også til salg, men jeg skal lige have købt en trækaksel til den først, så det er ikke lige aktuel forløbigt.
Med hensyn til Buggy og truggy.
Hvis det er til leg så lad være med dem, de er gode til bane, men de kan ikke køre rigtigt offroad (lige som FG) der er ikke frihøjde nok.
Og de kan ligeledes ikke laves om til at have bakgear.
jul 2007
feb 2005
Og kan på ingen måde tilslutte mig FG tilfredsheden.
Men jer om det.
Hvis jeg kunne få en 1:8 MT der havde køre egenskaber som en nitro og holdbarhed som Savage/MTA4 men kørte på Benzin, så havde jeg været med på den.
Men det kan man ikke, og så vælger jeg helt klart Nitro frem for Benzinerne.
feb 2005
Men de laver ikke ordentlig OFF-road.
Bare se banerne til dem. der er ingen hop på, for det kan de ikke holde til.
aug 2007
Følger: 43 Følgere: 40 RC-enheder: 11 Emner: 89 Svar: 961
jul 2007
jul 2007
Køb af RC / Offroad