771 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til lodning {{forumTopicSubject}}
Hej er der nogen her i Kbh området der ville lodde 6 / 8 ec5 stik 2 sæt til batteri og 2 stik på max 6 esc gerne i morgen søndag helst formiddag hvis muligt
Mvh Michael
maj 2010
Følger: 16 Følgere: 59 RC-enheder: 7 Emner: 168 Svar: 1.099
mar 2018
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Svar: 10
apr 2017
Følger: 3 Følgere: 82 RC-enheder: 37 Emner: 2 Svar: 12
sep 2019
Følger: 28 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 45
mar 2018
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 1 Svar: 10
sep 2019
Følger: 30 Følgere: 22 RC-enheder: 4 Emner: 13 Svar: 78
Loddestation med en loddestift der fordeler varmen bedre på stikket, så det ikke når at køle loddetin ned, inden jeg får hæftet ledningen og det blir til slagger. Muligvis jeg ikke bruger en kraftig nok lodde station - Toolcraft 50D - men den anbefales som minimum styrke, til lodde stik TIL RC Eletronik. Så enten, ER det bare ikke kraftigt nok værktøj til formålet, eller så rækker mine evner bare ikke til at lodde stik ...
Jeg giver nu Michael ret, jeg kan lodde hvad som he
Jeg kan lodde hvad som helst, slpejse ledninger, og fortinne div grejor, men når det komme til at lodd s
¨,
Jeg har samme problem. Kan lodde ledninger sammen fortinne div dele, osv,men når det kommer til stik, der kommer jeg til "kort" Den ender med at blive alt for varm før ¨loddetin smelter - og stikket bliver deformt, og blir nærmest umuligt at samle. På Y-tube video, sir det bare oudd
sep 2019
Følger: 28 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 45
Selve stikket, sætter jeg halvt sammen med modparten for at styre i tilfælde af at plastiket begynder at smelte lidt.
Men vigtigst af alt, er nok en loddekolbe der kan smide en stor portion varme fra sig, så det kan gå hurtigt med at få smeltet tinnen i ledningen.
Det er bare min erfaring
Hjælp til lodning