699 visninger
|
Oprettet:
Forslag til en genvej, RCG i fremtiden {{forumTopicSubject}}
Hej gutter.
Har fået en idé !
Har ikke tænkt den helt færdig.
Den går ud på at man laver, en kategori til "årets-bil" sidst på året her på galleriet hvor man, vælger nogle få modeller ud, som folk så kan give stemme til den de mener er "åretsbil"
Hvordan man kommer til tingen havde jeg forestillet mig at der oprettes genvej og en slags for udvalg vælger de nominerede
Er der bedre foreslag ?
Hvad synes i om Idéen ?
Mvh. Zidi - Se-Racing
jun 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Emner: 29 Svar: 230
- Men altså skal det så være samme stemmesystem, som der allerede er? Eller.
Vh. Simon.
jun 2005
Følger: 27 Følgere: 24 Emner: 29 Svar: 230
feb 2005
Følger: 41 Følgere: 40 RC-enheder: 7 Emner: 198 Svar: 3.131
feb 2005
jul 2006
Følger: 10 Følgere: 9 RC-enheder: 5 Emner: 54 Svar: 356
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 49 RC-enheder: 3 Emner: 103 Svar: 746
Månedens HPI Savage 4,6
Månedens FG Hummer
Månedens XRC
Månedens Carson kopi.
Månedens FG cup
Månedens FG truck
Månedens MCD rally
Månedens MCD offroad.
Månedens Tamiya Lastbil
Månedens RCenhed
og så sådan noget med at hvis det er en der vinder 2 gange i træk må han ikke være med i konkurrencen 2 gange osv. så det ikke er den sammen der vinder hele tiden for det er ikke særlig sjovt at det er en der vinder altid,
aug 2007
dec 2004
Følger: 14 Følgere: 33 RC-enheder: 19 Emner: 102 Svar: 2.162
Der er vel kun mellem 10 og 20 af de forskellige modeller.
Har du tænkt over det.
Hvor mange er der f.eks. der har en XRC eller en MCD rally
aug 2007
Ja ligeså mange som har en bil fra 1986 cirka
feb 2005
KLIP
Hejsa.
Jeg har tænkt en del på det stemme/vurderings system der er så udskældt på samtlige gallerier.
Jeg har fundet frem til en løsning, som jeg har smidt ud på RCG, BG og MCG til høring, det har så af anden været kopieret over til CG også.
Resultatet er som følger.
Man kan give point til en enhed hvis man vil, fra 1-10 dette er ud fra en sum på 300 (reguleres efter behov og galleri) som man maks. har at dele ud af.
Man kan stadigt ændre det man har givet som man kan i dag.
På den måde kan man ikke give negative point, som i dag, hvor en lav eller middel stemme kan flytte en enhed meget langt ned.
Udregningen er så efterfølgende simpel da det bare er den der har flest point der er fedest.
(Man kan også lave det sådan at det er en % af de stemmer der er givet, men så er der igen samme problem som i dag.)
Så jeg ville så foreslå at det er en total sammenlægning af point.
Hvert hele eller halve år bliver point så resat, og der bliver offentligt gjort en top 10 eller 100 eller hvad der nu kan lade sig gøre.
De kan så blive liggende, så man kan se dem tilbage i tiden og sammenligne stillinger.
Hvis det er et total tal er det nød til at blive resat en gang imellem, da enheder der har været her fra starten ville have et for lang forspring efter et år i forhold til nyankommende.
I dette system er det også de mere aktive på galleriet der favoriseres, men det ser jeg som positivt, da det formentligt også er dem der går lidt op i det.
Der er en blandet holdning til om man skal kunne afgive sine point anonymt, hvilket ikke ville være samme problem her, som det er nu.
Men der er nok ca. 50/50% for begge dele.
Jeg ville selv foretrække anonymt, for hvis der så kommer en stemmetigger, så kan man bare sige at man har stemt.
Der har været en meget positiv stemning omkring forslaget, så det er nu givet videre, også selv om at, i har travlt og bla.bla.bla. alt det der.
Men tag det nu videre i systemet og se om ikke i også synes det er en god idé, selvom at det ikke er jeres egen!
aug 2007
Æhm det var eksempler så ti stille!
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 1 Emner: 49 Svar: 139
x X K - Jeg mener slet ikke der noget bredt inden for rc i det forslag, istedet for alle de der slags FG - Så var det jo smartere bare at tage FG generelt. Sådan at vi også kan få andre på banen.
jul 2006
Følger: 19 Følgere: 19 RC-enheder: 1 Emner: 49 Svar: 139
Forslag til en genvej, RCG i fremtiden