{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Futaba 3PM 2,4 FASST VS Spektrum dx3
  • #1   26. nov 2007 Kender kun spektrum, så jo umiddelbart det
    Men der er mange der siger at spektrum er noget bras, og det ligner noget man kan få i BR, men jeg er nu meget godt tilfreds med mit dx 2.0 så ja, kan sagtens anbefale spektrum, men har dog ikke målt opimod futaba, men har også hørt meget godt om det.
    Så tror det er marginalerne der gør forskellen på de to anlæg.

• #2   26. nov 2007 tag en af hver i hånden og du vil med det samme føle hvorfor jeg siger FUTABA!
    Sådan er det bare, jeg føler mig som en der står med en kinasender når jeg har SPECTRUM i hånden, sådan er det bare, og med mange år i branchen skal man have respekt for futaba smiley
    men det er også dobbelt så dyrt.
    men hver en $$$ værd.
    Det var min mening som giver lige så mange venner som fjender.

• #3   26. nov 2007 nu tænker jeg på 3PK beklager. 3PM kender jeg ikke til.

• #5   27. nov 2007 Måske det også skal nævnes at Futaba modtager er meget mere skrøbelig end specktrum modtager smiley

Har selv længe kørt med specktrum. Det er som fætter BR når man står og kigger på den. Men den kan det den skal kunne og den virker super og aldrig nogen problemer.

Kan klart anbefalde specktrum da man for noget for sine penge frem for bare at betale for et mærke

• #6   27. nov 2007 Jeg kender flere der har haft problemer med forstyrrelser på spektrum anlægget. Og jeg har selv Fuatba og det fungerer kanon godt og er mega lækker kvalitet. Og man skal dælme sætte den af med fulfd rabarber for at smadre modtageren, ellers skal man sætte den på taget eller i en snor efter bilen.

• #7   27. nov 2007 Jeg har begge anlæg og de fungere fint, jeg ville dog vælge fuatba da det har mange flere indstellings muligheder. med hensyn til holdbarhed mener jeg ikke der er nogel forskel, jeg bruger anlæg til motorcykel og er der noget der vælter og flyver gennem luften er det den, og jeg har aldrig oplevet problemer med hverken modtager eller sender

• #8   27. nov 2007 Bruger Spektrum dx3 nu og har kun haft udfald på den i min el-bil, så er stort set tilfreds med dx3. Var der mange der kunne komme med et klart budskab om at Futaba er nr 1 af de to, kunne det være på tide at skifte fra Spektrum til Futaba.
    Lars G. Var det 3pk og dx3 vidste jeg godt hvad jeg ville vælge.

Mvh Lars

• #9   27. nov 2007 jeg har begge dele og de virker lige godt.

• #10   27. nov 2007 Fordi det hedder spektrum og laves af graupner, spektrum er et af graupners mærker

• #11   27. nov 2007 Nicolai. Kunne være super fedt med 3PK/2.4 Må vidst hellere spare lidt på julegaverne i år, eller gi' mig selv en lille gave... smiley

Mvh Lars

• #12   15. dec 2007 Nu når vi snakker 2.4. Hvad så med den her:
    (link fjernet)

Er det noget man skal sætte sine penge i??

• #13   15. dec 2007 Dennis K syntes den du linker til mærkes og føles helt forkert, samt den styre underligt.

Så heller specktrum frem for den.

Kommentér på:
Futaba 3PM 2,4 FASST VS Spektrum dx3

Annonce