655 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
4 Svar
salg eller ny radio salg eller ny radio
Hej alle,
Jeg er helt ny på forrummet og har søgt lidt for at finde svar, men det lykkedes ikke, så nu håber jeg der sidder nogen der kan hjælpe.
Jeg har en ældre Kyosho DMT VE 1:10. Den har ikke kørt ret meget i de ti år jeg har haft den, ca 2 timer.
Nu er den igen nede fra loftet, men jeg kan ikke rigtig få controlleren til at lystre...den drejer ikke nok og fremad og bremse virker ikke for godt.
Så...skal jeg købe en ny radio og modtager, eller er den noget værd hvis jeg vil sælge?
På forhånd tak
-Dan
0 synes godt om
mar 2020
Følger: 157 Følgere: 107 RC-enheder: 43 Annoncer: 1 Emner: 52 Svar: 477
aug 2012
Følger: 42 Følgere: 336 RC-enheder: 10 Emner: 286 Svar: 802
Følger: 13 Følgere: 187 RC-enheder: 42 Emner: 93 Svar: 3.951
Bilen var en fin vogn dengang for en 10 år siden og kommer ikke med Kina kombineret elektronik. Kan du måske lige tage hatten af den og tage et billede eller to.
https://youtu.be/r5gG-HmUQ0g
Vil tro at dit første problem er dit batteri, har det ligget 10 år er det nok dødt.
Hvilket batteri og lader forsøger du at bruge?
Vil æde mit har på at den kører derud af med friske batterier i senderen og et friskt batteri i bilen, måske skal den lige indstilles lidt.
Bilen kan næppe indbringe det store ved salg, er en ældre model uden at have “vintage værdi”.
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 34 RC-enheder: 17 Emner: 4 Svar: 153
Som Jan skriver start med et frisk batteri og tag det derfra.
Hvis det er et NiMh så er det med 10 år på bagen dødt, og så vil jeg personligt skifte til LiPo men det kræver jo nok et skifte af lader.
Hvis du vil prøve med LiPo så er du velkommen i Vemmedrup. Har lidt af hvert liggende.
Mvh
Carsten (Tidligere kollega fra Frederiks kaj)
salg eller ny radio