{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
836 visninger | Oprettet:

Flemming S
Flemming S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kyosho Fazer {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg overvejer at købe mig en on-road bil. Da jeg er nybegynder har jeg ikke lyst til at kaste en masse penge efter bilen, hvis jeg skulle miste interessen igen.

Jeg har kigget en del på Kyosho's startset, Fazer modellerne, og ville derfor høre om der er nogen her der har erfaringer, gode eller dårlige, med denne model??

Jeg har set mest på denne model pga. prisen. Det er muligt at få et komplet sæt alt incl til 1600,- Men er det noget værd for en nybegynder, eller er det spild af penge?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kyosho Fazer
  • #1   13. dec 2007 Jeg vil mene at Tamiya TA-05 er en af de aller bedste begynder biler, hvis ikke man vil smide en masse penge i det. Den fås RTR og der er mulighed for at opgradere den og den er til at få dele til. Den har remtræk som alle kører med idag og mulighed for at justere på alt det nødvendige. Der er ikke rigtig nogle Kyosho forhandlere i DK der har alt til bilerne så jeg vil mene det er et dårligt valg.

• #2   13. dec 2007 HotBodies laver også Cyclone S bilen som man kan få RTR.. Den og Tamiya'en er nok de bedste valg hvis du vil have noget RTR bil der dur

• #3   13. dec 2007 Nitro eller el?

• Flemming S
    Flemming S Tilmeldt:
    dec 2007

#4   13. dec 2007 Helt sikkert nitro.

Det undrer mig at du ikke synes der er så mange Kyosho forhandlere i DK. Der er da et par store i KBH området, og det er også derfor jeg har set på Fazer RTR sættet. Men jeg skal da lige have set på hvad Tamiya kan tilbyde...

• Flemming S
    Flemming S Tilmeldt:
    dec 2007

#5   13. dec 2007 HPI RS4 er bare næsten dobbelt op i prisen... Er der nogen der kan sige hvad jeg får for de 1400kr mere HPI koster. Jeg kan sagtens overtales med gode argumenter.

Kommentér på:
Kyosho Fazer

Annonce