:( :'( snøft Nye bil død... {{forumTopicSubject}}
Min splinter nye Hellfire, som jeg fik i julegave er i smader (Men kan laves)..
Igår aftes havde jeg tilkørt og tilkørt og tilkørt for skulle nødig smadre motoren, og gjorde fuldstændig som i bogen / DVD´en til punkt og prikke....
Også starter indstillingen
Så indstiller og indstiller præcis som de gjorde i bogen / DVD´en og fik den til at køre hjernedødt godt.
Fik til sidst drejet skruen (Bundskruen) så da jeg skulle køre med den FLØJ den nærmest væk, hurtigere end jeg nogen sinde har set den eller nogen anden har gjort før.
Men den fløj så hurtigt at jeg ikke nårde at reagere i tide og den fløj desværre ind i trappe stenen 3-4 meter længere væk og knækkede et eller ande plastik dims, som man bare kan skifte, men så idag så jeg så at der var en alu. holder der var bøjet og selve hjule ophænget var bøjet skævt
så har bestilt nyt af det. . .
Så ville bare høre om der er nogen der ude omkring køge der kan hjælpe mig med at gør den køre klar igen... ??
hilsen "Snøfte"
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
dec 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 13
okt 2006
Følger: 40 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 162 Svar: 500
apr 2004
Følger: 54 Følgere: 74 RC-enheder: 104 Emner: 78 Svar: 1.604
Jeg ville nu gerne hjælpe, og bor også nær Køge, men jeg har også lige fået min første nitro i julegave, og den har ikke engang kørt endnu. Så min erfaring med nitro er til at overse...
Held og lykke med den.
:( :'( snøft Nye bil død...