{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
790 visninger | Oprettet:

Lære at flyve heli {{forumTopicSubject}}

Hej Alle heli-flyvere. Jeg har overvejet at købe min første helikopter... Og kunne derfor godt tænke min at høre om jer andres første helikopter. Hvordan lærte i at styre den og hvor mange styrt kostede det før i kunne holde den i luften osv... bare lige så jeg ved hvad jeg går ind til.

På forhånd tak

Morten

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lære at flyve heli
  • #1   31. dec 2007 Køb dig en simulator.. Så sparer du rigtig mange styrt og penge smiley

Karsten

• #2   31. dec 2007 Bulldogen får det jo til at se legende let ud smiley

Jeg har hentet en sim. FMS og så har jeg lånt en fjernstyrring men har problemer med at finde fjernstyrringen på computeren.

Morten

• #3   31. dec 2007 FMS er en dårlig sim, når det gælder heli.

• #4   31. dec 2007 Reflex XTR eller Phoenix RC til heli.
    Aerofly Deluxe kan også bruges.

• #5   31. dec 2007 Morten H:

Min første heli var en century Hawk Sport.. En 30´er heli der nogen gange kan købes brugt til en god pris..

Nu flyver jeg i en klub, og fik gode råd hvordan og hvorledes.. Så på med et træner understel og så bare tage det stille og roligt så behøver man ikke nødvenig vis at ødelægge noget. Jeg lærte da at flyve med den uden at jeg crashede! Der er først siden hen hvor jeg nu har fået rigtig styr på det, at der engang imellem smutter en model hehe, men det er jo så en anden grund(-:

Så køb en stabil helikopter i en rimelig kvalitet, og opsøg en klub og få hjælp.. Det der med at man skal crashe 10 gange og det koster en formue at lærer at flyve heli mener jeg er en gang vrøvl !! Det er da nok rigtig hvis man tror man kan det hele og starter den op derhjemme, så skal det jo snart gå galt, men hvis du gør som skrevet ovenfor så skal det nok gå.

• #6   31. dec 2007 min førtse rigtige helikopter var en raptor 30 men førts vil jeg lige sige at jeg spiller Microsoft Flight Simulator X (FSX) rigtig meget der for kender jeg også de der styre måde da jeg brugte et Joystick som næsten har sammen styreing som på en fjernbejing så jeg har kunne styrignere men jeg snartede med at glide rundt på græse ind til jeg var helt sikker på at jeg kunne styre helikopter og så gav jeg den bare mere gas og den lettede og så fløv jeg rundt lige som nede på græsse men nu er det bare oppe luften

jeg har ikke styrete endnu men det kommer

Kommentér på:
Lære at flyve heli

Annonce