930 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hurtig bil til bash Hurtig bil til bash

Hej

Jeg kigger lidt efter en out of the box hurtig bil til bash.
Den skal kunne holde til en del.
4x4
Brushless og blandt de hurtige!
Reservedele skal være let tilgængelige.
Ready to run.. Behøver ik være med sender/modtager.
Hvad vil i anbefale?

Jeg har ikke haft ellert før.
Hvad skal man bruge ud over batterier og en lader?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurtig bil til bash
  • #1   21. jan 2021 Arrma infraction 6s

Traxxas rally ombygget med et 6s kit og center diff

• #2   21. jan 2021 Argh det skal være mere off-road...

• #3   21. jan 2021 Arrma Mojave så

• #5   21. jan 2021 Bashing.dk har nogle biler der holder til stortset alt hvad du sætter den for smiley

• #6   21. jan 2021 Du skal ikke bruge andet end batt. Og lader

• #7   22. jan 2021 Hvad er budgettet? Traxxas Maxx

• #8   22. jan 2021 Det er nemmere at finde en bil hvis du kommer med et budget, en foretrukken størrelse og type bil (Monster Truck, Truggy, Short Course, Buggy)

• #9   22. jan 2021 Jev tænker måske noget Rustler 4x4 VXL
    Kan den holde?

• #10   22. jan 2021 Alle biler kan/vil gå i stykker på et tidspunkt enten pga crash eller slid. Rustler er en god rc og kan holde til en del. Den kører godt og er en god bil at starte med.

• #12   22. jan 2021 Ja den talio er for vild smiley

• #13   22. jan 2021 Jeg synes alligevel bedre om 1/10 bilerne

• #14   22. jan 2021 Traxxas maxx, den er lidt ligsom en mini X-maxx, og X-maxx, den er næsten Udødelig

• #15   22. jan 2021 Er xmaxx ikke bare en kør på baghjuls bil? Den må gerne kunne køres og styres

• #16   22. jan 2021 Iforhold til at X-maxx er en monster truck kører den faktisk ret godt. Men en truggy er jo både bredere og lavere så den vil jo være bedre på bare. Men checker du Kevin Talbot så kører han ofte på bane mod meget lavere lavere biler og slår dem ind imellem med sin x-maxx så helt ringe ser den ikke ud til at køre. Når jeg vinder i lotto i morgen så er det første jeg gør at bestille en smiley

• #17   22. jan 2021 Hvad med E-revo 1/16 med 3S Lipo?

• #18   22. jan 2021 Det er også en fed lille bil, knægten er meget glad for hans. Det er en imponerende bil der kan bruges til det hele. Den kører bare godt alle steder, den kommer selvfølgelig til kort ved for meget offroad pga dens størrelse. På 3S er den ekstremt hurtig i forhold til størrelsen og laver standing backflip. Jeg tror ikke den holder så længe på 3S, men det er bare et gæt, vi kører kun 2S, det går alligevel ret hurtigt der.

• #19   22. jan 2021 Arrma 3S Bigrock V3 er også et rigtigt godt bud

• #20   23. jan 2021 Jeps big rock og granite er to fede biler

• #22   24. jan 2021 Det bliver ikke en arrma... Reservedelene er jo for utilgængelige og for dyre

• #23   24. jan 2021 Til gengæld sparer du 1000-3000kr på bilen så det tager noget tid inden Traxxas bliver den billigste. Jeg har både Arrma og Traxxas. Svært at sige hvilken bil der er bedst, de er begge ret gode, men det er som om at Arrma forbedrer sine biler hurtigere end Traxxas, så hvis ikke Traxxas får fingeren ud så rykker Arrma fra dem (hvis de ikke allerede har gjort det)

• #24   24. jan 2021 Men Arrma er stadig for besværligt mht dele... Traxxas dele er overalt og ser ud til at være noget lettere at servicere.
    Arrma delene er væsentligt dyrer.
    Begge biler byder på mere end jeg kan håndtere perfekt.

• #25   24. jan 2021 Jeg har/har haft både traxxas og arrma som var nemme at servicere og besværlige at servicere. De nyeste arrma er nemmere at servicere end traxxas da de er modul opbygget og hele power modul kan tages ud ved kun at løsne en skrue. Generelt er biler med sandwich konstruktion besværlige at servicere og biler med "badekar" konstruktion nemme at servicere. Begge mærker laver begge konstruktioner

• #29   24. jan 2021 Ja større biler har dyrere dele. Især er 6S og 8S markant dyrere end 3S biler. De er også meget tungere og dele større.

Med at Traxxas koster 1000-3000kr mere end Arrma, se mine eksempler nedenfor for hvor jeg tager nogle af de mest populære Traxxas og finder en tilsvarende Arrma.

Traxxas Slash 4x4 VXL 3300kr (Slash Ultimate 4400kr) ->Arrma Senton 4x4 BLX 2649kr
    Traxxas Maxx 4S 4800kr -> Arrma Kraton 4S 3200k (dog ved at blive erstattet)
    Traxxas E-Revo 6S 5300kr -> Arrma Kraton 6S 4700kr
    Traxxas X-maxx 8S 8300kr -> Arrma Kraton 8S 7500kr

Så prisforskellen er ikke helt så stor, men Traxxas kan kun bruge Traxxas batterier som er dyrere end andre batterier som er bedre. Arrma bruger standard stik. Man kan dog lodde andre stik på Traxxas

• #31   25. jan 2021 Jeg vil anbefale at lodde stik fremfor omformer især på brushless 1:10 og opefter. Der sker tab i stikkene, de kan blive så varme at de sidder fast sammen. Det er bare ikke alle der kan/vil lodde og for dem er det en udfordring

• #32   25. jan 2021 Angående Arrma reservedele, jeg venter på anden uge på den del så jeg ringede til RCKongen for at høre hvad status var og han fortalte at generelt er salgt af RC biler steget kraftigt her i Corona tiden, især sælger Arrma rigtig godt og det har overrasket Arrma som har haft svært ved at følge med. Men der er masser af dele på vej og de er i gang med at opbygge et lager af Arrma dele. Så det ser ud til at det bliver bedre. Spørger du på et amerikansk forum så har Arrma (og Horizon Hobby generelt) ry for god reservedel support - så det er måske bare her i europa det pt er lidt tyndt med dele.

• #33   25. jan 2021 Prøv på HorizonHobby.de vedr. dele

Kommentér på:
Hurtig bil til bash

Annonce