565 visninger
|
Oprettet:
Den lange! {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne have JER til at fortælle MIG hvorfor at CEN er så skod? jeg har selv ingen problemer... meget gerne i lang vertion
Ikke bare noget med fordi at det sutter men i en lang historie
Dennis
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Købte en CEN Atx buggy fra helt ny. mener den kostede ca 3400 kr plus starter box..
Nå men hjem med den og at pakke ud osv.. Det gik fint.. fik den kørt til osv.. Og begyndt at give gas.. Det er jo skide sjovt
Men så startede problemerne.. efter få minutters kørsel røg koblingsskål. så tandhjul på trækaksel. Så ville den aldrig starte, og nægtede at gå i tomgang. Tror jeg brugte ca 5-6 gløderør på max 3 tanke. Og nej det var ikke de forkerte. og det var de dyre af dem.. for regnede jo med de ville holde bedre..
Så en dag mistede jég sinal til og den stak af og væltede. Så røg Plejstang, stempel og foring sig en tur..
osv osv osv Endte med at jeg solgte den for 1800 kr med alt.. og der havde den ikke kørt 1 liter brændstof og den stod mig nok i ca 6000 kr.. med alle dele osv...
Så ingen CEN til mig mere. og jeg vil fremover fraråde alle at købe den
jul 2004
Følger: 19 Følgere: 16 RC-enheder: 8 Emner: 90 Svar: 696
nov 2004
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 15 Svar: 23
dec 2003
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 2 Emner: 2 Svar: 154
Så jeg har kun gode erfaringer med Cen.
jun 2004
Følger: 5 Følgere: 4 RC-enheder: 1 Emner: 37 Svar: 191
Jeg har de samme erfaringer min er blevet smidt ind i flere forskellige kantsten uden der er sket noget
Den lange!