{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fly eller Helikopter
  • #1   29. jan 2008 hvis jeg skal være ærlig vil jeg sige ingen af dem! dels fordi det er et "legetøjs" mærke og dels fordi de er for små til en begynder... hvis jeg var dig... så ville jeg melde mig ind i en klub, og ofre 2600 på en god flyver med en ok sender og en nitromotor af ok kvalitet... det kan man nu få for 2600... i klubben vil du kunne få god hjælp til at lære at flyve, evt vha en klubflyver, samt gode tips og hints til flyvning.... www.rc-unionen.dk/nytforum/default.asp der finder du også megen nyttig information...

hvis man gør det rigtigt første gang, er det endnu sjovere anden gang...

hvis man gør det billigt første gang er chancen for succes til anden gang meget mindre...

man skal passe på man ikke sparer sig fattig.

jeg vil gerne hjælpe dig med et udvalg af en god begynder flyver, men ikke på forum, da det sikkert vil blive set som reklamation

• #2   29. jan 2008 helikoptere, er den eneste billig helikopter jeg synes om honey bee cp2.... men den dur ikke uden for... der skal en trex, raptor, eller et mærke som jeg ikke lige kan stave til hirubo eller sådan noget...

• #3   30. jan 2008 Hej Jonas L

Legetøj og legetøj??

Jeg vil ikke helt give Martin ret, Skyraider-flyveren minder meget om en Multiplex Easystar både i størrelse og udseende, men hvordan den flyver aner jeg ikke... Hvis du slet ikke har fløjet før, skal du helst melde dig ind i en klub, da du kan få meget hjælp der, både om det at være RC-pilot og om teknikken bag flyverne. De vil garanteret også anbefale dig noget i stil med Easystar'en, da det er en meget god begynderflyver, er meget tålmodig og nem og reparere. Personligt ville jeg vælge Easystar'en. (Ud fra at du er helt ny)

Mht Esky lama, så er der faktisk mange der anbefaler den fordi den flyver 'næsten' som en rigtig RC-heli, den er god, når man skal op, ned, højre venstre og haleplacering osv.

Men det kan anbefales og melde sig ind i en klub.

MEN begiver du dig ud på egen hånd, så husk og holde minimum 150m til nærmeste offentlige vej, bebyggelse og folkemængder. Nærmere beskrevede regler kan findes på rc-unionen.....

Mvh
    Jesper

• #4   30. jan 2008 Hejsa jonas, du kan roligt købe den første du linker til. Skyraideren er en ok flyver, den minder meget om multiplex easystar. Min kammerat har lige købt en og vi var ude med den igår, og den flyver næsten af sig selv. Men til forskel fra easystaren er der på skyraideren lavet krængeror fra producentens side, så også et lille plus der. Men helt sikkert, med en skyraider kan du se om flyvning er noget for dig, uden at bruge en formue på det, Så Go for it.
    Og Tror da ikke lige Martin h ved hvad han snakker om, dette er ikke en legetøj's flyver, det er en 4 kanal's flyver. Og den er lige så stor som esaystaren, som er en framragende begynder flyver.

Michael.

• #5   30. jan 2008 Jeg tror jeg hopper på Michaels vogn, da han har erfaring med Skyraider'en.
    Køb den, flyv den, land den ( i hel stand) hehe

Men snak med forhandleren i en fysisk forretning, så kan han også hjælpe dig lidt i gang...

God fornøjelse.... =)

Mvh Jesper

• #6   30. jan 2008 Hvad med den her (link fjernet)

eller den her? http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=95_18&products_id=8402

• #7   30. jan 2008 Hej Jonas

Jeg ville gå efter Skyraider'en, hvis det er pris vi snakker om, fordi den har motoren i nakken, som gør, at risikoen for at motor og propel går i stykker er mindre.
    Derudover er den lavet i EPP, som er slags flamingo, der er meget fleksibel, og er nem og reparere.

Som begynder er det ikke udseende, man skal tænke på, men derimod flyveegenskaberne.

Men igen, find en forretning der har den i nærheden af dig, der kan du sikkert også søge lidt hjælp.

Mvh Jesper

• #8   30. jan 2008 ak jo jeg ved hvad jeg taler om... protech er bare endnu et kina mærke.. deres brændstof fly er af ringe kvalitet... og hvis jeg skulle begive mig ud i det ville jeg ikke købe en kopi af noget godt... for ofte er kopier slet ikke af samme kvalitet... se bare de mange kopier der er lavet af trex 450... det flyver heller ikke som den rigtige varer... jeg vil sige at han bør starte op med noget af god kvalitet, og derfor ikke en kopi... kopier er til combat.

jeg ville ofre de ekstra penge of købe den af multiplex's elapor... det holder til mere end protechs, da det er vel udviklet og ikke bare et forsøg på at efterligne... men hvis det skal være skum fly på el eller fuel så er en magister et rigtig godt valg... den er meget stabil, nem at samle. nem at købe udstyr til, billig at købe udstyr til, og den kan opgraderes til nitro...

• #9   30. jan 2008 Hejsa Martin, det kan da godt være at protech er et kina mærke, men ved du hvad, graupner får også lavet alt deres i kina, og mærkeligt nok bliver det jo ikke kaldt kinalort. Nå men til sagen, min kammerat har været ude med hans skyraider 3 gange nu, og den holder altså til nogle knubs må man sige, den er både blevet fløjet ned i jorden osv. og den holder bare, selvfølgelig er den blevet limet, men den flyver fint.

michael.

Kommentér på:
Fly eller Helikopter

Annonce