{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

han skylder mig en bil ----- {{forumTopicSubject}}

hej til jer alle sammen ...
jeg har nu for 3 gang oplevet at blive snydt her på siden . og denne gang er det sku lidt mer alvorligt . jeg har været så dum og overføre 1600 kr til en gut som hade den bil jeg står og mangler ...bilen skulle gerne have været med posten i dag . men nej det var den ikke .og dum som man er skoler man jo blankt på folk så jeg ved ikke hvem manden er .

HVAD POKKER SKAL JEG GØRER NU . sjovt nok så skriver han ikke til mig idag som han ellers har gjordt alle ander dage siden vi handlede men nu har han sine penge og så skriver han ikke mer ..

kan admin ikke gå tilbage og finde ud af hvem jeg har handlet med . det kunde da værer fedt med et naven og evt ard på manden ...

je jeg den enste der bliver snydt her inde . det er 4 gang jeg ikke får hvad jeg har betalt for . de ander gange har det været 50 kr 140 kr og 250 kr ..at nogle gider snyde for så lidt fattter jeg jo slet ikke ,,men denne gang er der 1600 kr og det er dog en slaks penge ..

hvad kan jeg gører og kan man blak liste en snyder så ander ikke hopper på den også

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering af gaskomfur 1.200 kr.
  • Montering af skabslågrr 650 kr.
  • Fixe afløb i Vesterbro køkken og (evt tjekke opvasker) 900 kr.
  • Opsætning af 2 lampe 300 kr.
  • Skift af dørbælg på vaskemaskine 600 kr.
  • Samling af have bænk 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han skylder mig en bil -----
Kommentér på:
han skylder mig en bil -----

Annonce