18. mar 2005 Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
"hvad er min bil værd?"-tråde {{forumTopicSubject}}
Nu spørger jeg bare af nysgerrighed da jeg har set 3 af disse "hvad er min bil værd"-tråde i det sidste døgn. Og i hver eneste er der et link til en salgsannonce og ikke ens bil. Er det bare mig der synes det er kraftig reklame for ens annonce?
For hvis man ikke ved hvad ens bil er værd så kan man jo altid oprette en salgsannonce og se hvad folk skriver i den. Jeg ved at der er mange der kigger og eventuelt kommer med rettelser hvis sælger er helt ude i hampen.
Og hvis vi lige tager et udpluk af brugerbetingelserne (som vi alle burde have læst og endda også kan huske)
2.5 Annoncer og reklame i Forum
<b>Det er ikke tilladt at annoncerer i forumet; her henvises til marked. Ligeledes er reklamer for markedsannoncer ikke tilladt i forumet.</b>
Forumindlæg hvori der prøves at sælges ulovlige varer, så som ulovligt fyrværkeri, hælervarer og lign. vil blive slettet uden varsel og brugeren politianmeldt.
Det er heller ikke tilladt at reklamere for f.eks. hjemmesider i forumet på RCGalleri.dk. Skriv derfor altid under med dit navn og ikke din hjemmeside adresse, da det kan opfattes som reklame eller spam.
Det opfattes ligeledes som reklame såfremt man indsætter links eller henviser til andre sider, hvor brugeren selv tjener noget – det være sig direkte eller indirekte. Her kan der være tale om rigtige penge, tjenester, virtuelle kreditter eller noget andet.
I ovenstående tilfælde forbeholder RCGalleri.dk sig retten til at slette indlæg. Ved gentagne overtrædelser, vil din brugerkonto blive frosset og i tilfælde af grove overtrædelser vil din brugerkonto blive lukket.
Så hvad er jeres mening?
maj 2006
Følger: 21 Følgere: 21 RC-enheder: 30 Emner: 28 Svar: 284
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 106 Svar: 638
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 100
giv et bud .. haha .
synes det er langt ude folk ikke selv kan bedømme eller tage stilling til noget, tænk på den dag de flytter hjemmefra.
jul 2006
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 9 Svar: 100
helt sikkert.
jul 2007
Følger: 37 Følgere: 33 RC-enheder: 1 Emner: 16 Svar: 187
mar 2005
Følger: 11 Følgere: 105 RC-enheder: 38 Emner: 341 Svar: 4.886
"hvad er min bil værd?"-tråde