Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Starthjælp til en benzinbil 220 kr.
  • inst af opvaskemaskine 500 kr.
  • Køleskabsreparation 1.380 kr.
  • Reparation af Samsung vaskemaskine 800 kr.
  • VVS-montering og -reparationer 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hpi wr8
  • #1   1. jul 2021 Der er en Arrma felony på dba til 3500

• #3   2. jul 2021 tak tommy men er ude efter en wr8 rally vogn. ville blot høre om erfaring med denne!

• #4   2. jul 2021 Wr8 køre vanvittigt godt. Det originale motorsæt er dog lidt underpowered hvis man skal køre rigtig råddent. Hvis det bare er rally og ikke nødvendigvis selve wr8 du er ude Efter så ville jeg nok gå efter en traxxas rally da den er til at få stumper til. Men wr8 fortryder du nu ikke smiley

• #5   2. jul 2021 Hej Christian,
    Ja jeg har både WR8 og XV01, og der er jo kæmpe forskel. Jeg har kørt WR8 i snart 3 år, og er stadig dybt imponeret og som en lille dreng juleaften hver gang jeg kører med den smiley
    Jeg tror ikke om der findes noget der kører lige så godt...
    Jeg har faktisk 2 af dem og overvejer at sælge den ene (den nyeste). Troede jeg skulle bruge den til reservedele, men der er endnu intet på min den gamle der er gået i stykker smiley
    Mvh Jakob

• #6   2. jul 2021 hej Jakob.

hvad foretrækker du så at køre med. xv-01 eller wr8?
    hvilken stand er den du vil sælge i og hvad tænker du af pris?

• #7   18. jul 2021 Jeg har en WR8 med en del opgraderinger. Jeg får den ikke brugt nok. Den er som ny, kun kørt et par gange. Finder det lige frem og ser hvad der er alt i alt hvis du er intrasseret. Den blev købt hos midhobby sidste år.

• #8   19. aug 2021 Wr8 er en fed legebil med lidt ændringer, svag standard model, men kraftigere trækaksler og kraftigere dæmpere så er den klar høj Kv 1/8 motor på 3 eller 4s lipo, vil du køre 4s så køb ekstra dæk, den hurtige af de 2 jeg har oprettet åd et sæt dæk på 2 opladninger men trak så fede sorte streger det var svært ikke at flække i grin, men den bliver noget tung med 4s setup som skader køreegenskaber, og en hurtig 3674 motor på 3s gør den også temmelig vild.
    Hvis du køber en og skal bestille dele så køb lige et sæt chubs, eller opgradere til alu.
    Husk høj Kv motor ellers skal du udskifte center spurhjul til mindre hvis du vil over 100, og du ender nok med at købe en mindre alligevel, begge mine gik kun 105-110 teoretisk fart, men så har de også optræk så de kan rykke hjulene rundt uanset fart.

Kommentér på:
hpi wr8

Annonce