Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.
  • Få fjernet TV bord 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Noget værd??
  • #1   4. mar 2008 det staves porsche så de ved åbenbart ikke helt hvad de har gang i

motoren er ukendt mærke, dvs den dør inden for 1 gallon fuel

reservedele hvor?

anlæg, servoer? kvalitet?

2 gear... sikker af så dårlig kvalitet de ikke overlever 1. tank

aldrig i livet om jeg ville ofre penge på andet end dens hjul...

køb kvalitet første gang, så bliver du meget mere glad for det, hpi, traxxas, hong nor eller team losi er hvad jeg vil foreslå... en rex-x fra rc models går også an, da den har futaba sender, selvom den er AM og så nogle bedre servoer end det billige... desuden har den et undermærke af hpi's motore G.O. 25

• mads C
    mads C Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   4. mar 2008 Tak
    har du nogle gode råd til en god men stadig billig el bil?

• #3   4. mar 2008 tamiya er nok det billigste jeg ville gå.... hbx er ikke pengene værd, man kan se de bliver solgt efter få ture... jeg ved ikke om man kan sige el bilerne er nemmere at håndtere, der er stadig meget med ladere at håndtere ohms lov er en vigtig ting, og så er der noget med vedligeholdelse af børste motore, hvis du ikke skal køre løb, så køb en tamiya buggy, og sæt noget børsteløst i den, det bliver du hurtigt glad for, så er det kun opladningen du skal bekymre dig om...

• mads C
    mads C Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   4. mar 2008 tak for hjælpen smiley

• #5   4. mar 2008 hvis jeg var dig ville jeg købe en rc18mt det er en rigtig fed bil jeg har haft en i full alu den køre rigtig godt som STD også hurtigt og holder til alt. og så kan du smide en Mamba i eller Bl

Kommentér på:
Noget værd??

Annonce