545 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

esc esc

View Member Profile
Add as Friend
Send Message
Find Member's Topics
Find Member's Posts

nu har jeg lige brændt 2 esc'er af ??

først min std. hpi esc på min wheely king og nu en std. hbx esc.

jeg har lavet 2 ting om som jeg vil tro er årsagen ?

1 . jeg har loddet motor ledninger på min motor(lrp truck puller2). før var de bare "klikket" på, men en af stikendene knækkede så jeg loddede ledninger på fra min bhx motor på. Men begge lodninger er okay, der er IKKE forbindelse mellem + og - .

2 jeg har skiftet anlæg til Hitec LASER 6 FM 40Mhz og derfor os modtager til "8 kanals dobbelt super modtager"(det burde ikk være det men jeg aner ikk hvad det ellers ku være /: ).

ud over det så er min opsætning som følger :

motor: truck puller2

ESC: HBX/Wheelyking

modtager: Hitec HFD-08RD (ch1: servo bag, ch2: ESC, ch3 ladet, ch4: servo front, ch5 løft at førehuset, ch6 spil)

batteri: suspect 3300mah

servo:2x towerpro Mg 995 (til styring)
serove : 2x hitec HS-422 (en til lyft af lad og en til lyft af førehuset)
servo : hpi std. (til spilet)

efter lidt tid begyndte min hpi esc at virke igen men den lugtede meget brændt og begyndte at lugte mere og mere når jeg kørte med den. Den virkede også selv om jeg satte den på "off" ?. Nu er den så brændt helt af /: ?

kan det være fordi jeg har for meget modstand i mine diff's og aksler ? og motoren så arbejder meget hård og bruger meget strøm ?

håber sku i kan hjælpe smiley har li købt udstyr til den for 1700 så vil være noget ked af hvis jeg skal brænde mange flere esc'er af /:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Kitchen clogged 750 kr.
  • Flyt tørretumbler 450 kr.
  • Reparation af kabelfejl på robotplæneklipper 1.300 kr.
  • Furniture Assembly 2.200 kr.
  • Hente to døre i bauhaus Roskilde Montere døre og dørhåndtag i Jyllinge 2.100 kr.
  • rep. af hul i vandrør 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  esc
  • #1   9. mar 2008 1 hva er det for en lodning du mener ?
    motor lodningen syntes jeg ikk der er noget i vejen med (link fjernet)

2 den ene esc er der meget støv, skidt og steni men det er jo 2 esc'er jeg har øddelagt så tror ikk det er det .

3 tror jeg ikke de er tvært imod.

Kommentér på:
esc

Annonce