776 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Mark J
Mark J
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11

Er dette en god bil? Er dette en god bil?

Hej

Jeg kunne godt tænke mig en billig brændstof bil som er RTR...

Hvad synes i om denne?
http://www.rcmodels.dk/ -> Biler 1/10 -> Brændstofbiler biler 1/10 -> 1/10 Subaru Impreza 4WD 190mm 2400 kr.

Her et et billede af den:
http://www.rcmodels.dk/img_big/205.jpg

Nogle der har links til danske netshops med billige RTR brændstof bil?

Hvilken bil kan i anbefale mig? Jeg har aldrig haft en brændstof bil før, jeg skal kun bruge den til sjov der hjemme på vejen...

MAX pris er dog 2600 kr.

Nogen RC nørder der vil hjælpe mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er dette en god bil?
  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#1   25. apr 2004 Tænkte på, skal sådan en bil køres til?

• #2   25. apr 2004 ja RTR biler skal køres til. syns den bil der ser meget dårlig ud, ikke noget jeg ville købe og så ligner det os der ikke engang er pistol radio med til hvilket nok klart ville være bedst

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#3   25. apr 2004 Hvad for en synes du så jeg skal købe?

• #4   25. apr 2004 ved det faktisk ik, bliver svært at få en god nitro bil til de penge der

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#5   25. apr 2004 Hvordan skal man køre sådan en til?

Hvad sker der hvis man ikke køre den til?

Det vil sige at hvis jeg skal have en god bil, så skal jeg have sådan en her til 4000 kr.?

(link fjernet)

Kan man ikke få en god en til under 4000 kr.?

Jeg skal jo kun bruge den til lidt sjov uden på vejen...

• #6   25. apr 2004 www.holte-modelhobby.dk/bilertraxxas.htm

• #7   25. apr 2004 Team Associated skulle lave nogle os ret fede biler ja, jeg har en hpi rs4 racer 2 selv som os køre ret så godt. traxxas 4tec er os en fed bil men måske lidt mere til bare sjov efter min mening men måske tar jeg fejl.

• #8   25. apr 2004 Hej
    den bil de har hos rcmodels er en kanon bil og den køre hammer god men den har også 4wd ,og de har alt hjemme i dele og så er det billige.

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#9   25. apr 2004 Henning P:

Det lyder jo godt, tror sku jeg køber sådan en...

Hvor stærkt kan den køre?

Hvor kan jeg købe brændstof til den?

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#10   25. apr 2004 Ved du hvor man kan købe KN filter og tun udstødning til den, og hvor meget det koster?

• #11   25. apr 2004 Rasmus L : Hvorfor er det dårligt at der ikke er pistol sender med? diverse Verdensmesterskaber bliver vundet med pinde anlæg fordi det er mere præcist!

Mark J : K&N filter sætter man ikke på en model bil! giv mig en god grund til at sætte det på udover penge ud af lommen! lær at køre med bilen og styre den før du tuner den.

ikke alle motore/biler bliver hurtigere fordi de får en alu farvet udstødning der koster en formue.....

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#12   25. apr 2004 Jeg kan sige så meget at jeg hader pistol sendere! Så jeg er kun glad for at det er med den alm...

Troede bare det ville give nået at skifte filter og potte...

Det er heller ikke nu, jeg vil have skiftet potten, jeg starter med at lære at styre den med standart motor, de rykker da også ok med standart motor?

• #13   25. apr 2004 Mark J: Den kører 60 km/t - med 2 speed kører min omkring 80 km/t på 10 % nitro. Du kan købe brændstof på www.breiner-rc-cars.dk, hos Odense Model Hobby og Vestjysk Hobby i Esbjerg

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#14   25. apr 2004 Hvilken af disse skal den køre på standart?

(link fjernet)

• #15   25. apr 2004 vel ok kan da godt være pinde controller os er fint men alle jeg kender der køre nitro køre dog med pistol radio

• #16   25. apr 2004 Jeg køre 10% til at køre til med og der efter 16% men alt dette kan du læse om på www.rc-nyt.dk

• Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

#17   25. apr 2004 Hvor langt tid og hvordan skal jeg tilkøre sådan en bil?

Hvad for en skal jeg vælge Methanol : 72% eller Methanol : 78% ?

• #18   26. apr 2004 Det er ikke første gang hjeg har sagt det, men der er bar så mange spørgsmål der er nemmere når man har købt bilen! så har man lige læst manualen igennem og så fatter man det hele og alle brikker falder på plads...
    Ang. bil har CEN lavet dogle udmærket biler til lidt over 3500,- for mere ller mindre komplete sæt... når du har købt batterier og gløderør og brændstof kommer du op på de 4000,-
    De er dejlige at køre med... prøv at se her:
    (link fjernet)
    Eller læs mere om dem her:
    (link fjernet)
    Hele serien er Fun Factor, og de er stort set de samme, bare med justeret frihøjde og karosseri!
    Hilsen Steph

Kommentér på:
Er dette en god bil?

Annonce