358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Carbon dele til min savage x Carbon dele til min savage x

Godmorgen RCG.

Ville høre om der er nogen der har nogen gode eller dårlige erfaringer ang. disse carbon dele til min savage inden jeg køber dem smiley
Er der noget der holder eller bliver de ødelagt efter kort tid ?

http://www.rcsiden.dk/shop/vantage-carbon-fiber-52120p.html

http://www.rcsiden.dk/shop/vantage-carbon-roll-52117p.html

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedrivning af væg 4.000 kr.
  • Ingen lyd på TV 500 kr.
  • Genbrugspladsen/ slå græs og fjerne ukrudt 1.650 kr.
  • Placering af opvaskemaskine inklusiv sokkel 1.250 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 850 kr.
  • Samling af skoskab 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Carbon dele til min savage x
  • #1   2. apr 2008 godmorgen..

bare så du ved det, så er Vantage det bedste mærke inde for rc carbon... tro mig du vil ikke fortryde dit køb, selv om det er mange penge smiley

• #2   2. apr 2008 Jamen det der gør at jeg holder lidt igen, er da jeg købte carbon blade til min gamle esky honey bee cp2 var der noget flamingo ligende inde i, og jo de var mere holdbare en blade i balsa træ, men ellers ikke så fandens holdbare, så hvis det er det samme med disse ting her, så ved jeg ikke rigtigt, men er de i 100 % carbon eller er der noget inde i dem så det kun er ca 3mm carbon der ligger uden på ?

• #3   2. apr 2008 jeg ved ikke hvad der er inden i men jeg tror at det er 100% carbon..

men det der også er med helikoptere er at de jo skal være lette og det skal savage x jo ikke

• #4   2. apr 2008 Ja det er jo selvfølgelig rigtigt nok, jeg håber det er 100 % carbon, for de er sgu fede nok, men gider heller ikke at give så mange penge for dem, hvis så efter 1 hop eller 1 crash at det bare knækker, for så kan jeg lige så godt have det originale på, for det holder sgu he he smiley

• #5   2. apr 2008 ja det er korrekt.. så ville det også være alt for mange penge til et crash

Kommentér på:
Carbon dele til min savage x

Annonce