{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
715 visninger | Oprettet:

Idler gear+diff tænder i stål hvor? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Bandit xl-5, som er blevet opgraderet med bl, men gearene er slidt ned (regnede jeg også med at de ville blive..) så spørgsmålet er: er der et sted i europa (allerhelst i DK) hvor de har idler gear i stål (eller alu) og differantiale med tænder i stål PÅ LAGER, altså så de ikke skal bestille det et andet sted fra først og jeg så skal vente i mega lang tid på at få det.

Mvh. Maritn

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Idler gear+diff tænder i stål hvor?
  • #1   3. apr 2008 Prøv Holte modelhobby- Traxxas har selv lavet disse idler gear i stål. Det er standard på en VXL, så du burde kunne få fat i dem i DK

• #2   3. apr 2008 Ok, tak for det.. ved godt at det er std på vxl, det er derfor jeg vil skifte det ud, da det jo ser ud til at vxl holder til de mange rpm...
    Jeg kan sagtens få fat på det i DK problemet er jo bare at hvis de ikke har det på lager kan der jo gå måneder før jeg får det, og kan komme ud og køre igen:-/

• #3   3. apr 2008 Traxxas har et lager i tyskland og england , hvor de Danske forhandlerer bestiller fra. Det tager maks 14 dage.

• #4   3. apr 2008 Så kan jeg godt ikke forstå det.. er det bare morfars der er meget sløv i det, for jeg har da før bestilt nogel dele, som jeg skulle bruge.. eller dvs. de var ikke så nøvendige at jeg ikke kunne køre uden de dele, men der gik omkring 1½ måned og så annulerede jeg ordren fordi, at jeg alligevel ikke ville have det på det tidspunkt..

Kommentér på:
Idler gear+diff tænder i stål hvor?

Annonce