396 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

vmax hjælp vmax hjælp

min vmax drift car kan kun lave donuts når man drejer til venstre men når man drejer til højer så køre den bare rundt i ring kan det være at den trækker mere på nogle af hjulene eller er det vægt fordeling min hbx onroad gjorde det også men den har da god vægt fordeling

håber ik kan hjælpe:D i kan se det i min video af den hvor jeg kun laver donuts til venstre smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle en seng 500 kr.
  • Græsslåning + små klip af busk 600 kr.
  • Fræse havestykke 1.625 kr.
  • Vinduespudsning inde og ude 700 kr.
  • Sætte 2 lamper til og hænge dem op. 1.000 kr.
  • Hjælp til hænge tv op , har forsøgt selv , men det mislykkedes lidt . . derfor brug for hjælp til at rette på det . Har ikke boremaskine eller skruemaskine og det er murstensvæg . 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vmax hjælp
  • #1   10. apr 2008 det er fordi at din servo er indstillet skævt har haft samme problem

• #2   10. apr 2008 den drejer lige meget til hver side næsten men hvordan indstille

• #3   10. apr 2008 først kan du nulstille din servo kan du gøre allerførst og efter det så kan du instille det på din fjernbetjening

• #4   10. apr 2008 nulstille hvordan og hvad er det servoen gør siden den kun kan lave donuts til den ene side:D

• #5   10. apr 2008 servo'en stor skævt og det gør meget på sådan en lille bil servo'en skal stå helt lige ellers køre den skævt ! og kan lave det problem du har nu at den drejer bedre til den ene side end den anden

• #6   12. apr 2008 Ja men den køre lige

• #7   10. okt 2008 Hej Kristian

Kan godt se det er lang tid siden du har spurgt, så måske det slet ikke er aktuelt mere, men her er hvad jeg gjore:

Åben begge differentiale-bokse og lim de to store tandhjul fast på det helt store i midten. Derved låser du diff'en. Husk at hvis du sætter det helt store tandhjul i forkert, vil bilen kører baglends.

Jeg troede også først det var servo'en, men ved at pille alt af undervognen og kun dreje styretøjet, kunne jeg se at alle hjul fuld kontakt hvor kun det ene forhjul og og det modsate baghjul havde kontakt når jeg drejde til den anden side. Jeg prøvede med alu støddæmperene da man kan stille på hårdheden af fjederen, men bilen vejer ikke nok til at det virker til justering af højden. Med låst diff, er det lidt ligemeget om alle hjul har fuld kontakt, da der kommer lige meget træk fra alle hjul hele tiden. Efter jeg låste, kunne jeg drifte som jeg gerne ville, fx. hvis det var en 1:10 bil. Lange bløde drifts eller hurtige skift, den gør det bare smiley

• #8   10. okt 2008 Nå ja.. de mellemstore tandhjul jeg sagde du skulle lime til det helt store, der mente jeg at de mellemstore skal limes til de små, der sidder på det helt store. Pas på der ikke kommer lim mellem tænderne på det store ellers midster du trækkraft da det kommer til at binde..

• #9   11. okt 2008 okay. man kan også putte vat i. men jeg vil prøve det. jeg tænte nok at det var pga diffet da det ene hjul ikke har lige så meget kontakt til jorden=)

Kommentér på:
vmax hjælp

Annonce