{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan slukker man en bil?
  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #1   26. apr 2004 Ok tak...

Har også lige et spm mere. Nu når bilen kommer i morgen, så vil jeg selvfølgelig have den ud og køre så hurtigt som muligt, men sådan et gløderør skal oplade i 18 timer... Er et ikke nok med bare 1 time hvis jeg bare lige skal bruge den en gang?

• #2   26. apr 2004 du skal aldrig køre den tør!!!! jeg vil anbefale at du oplader din glødetænder i de 18 timer som der står, ellers kan du bøffe dit bat!! så kan den ik holde strøm ret længe til sidst!! og det er meget vigtig aller første gang den lader at der er fuld tid!!

• #3   26. apr 2004 forstår heller ikke det med at køre den tør, det har en nitro bil det slet slet ikke godt med. du kan holde en finger for udstødning hvilket virker fint men hvis man er uheldig kan det drukne den, det fixer man dog hurtigt igen smiley husk dog at bruge en klud til at holde for udstødningen da den bliver meget varm, trust me har lært det på den hårde måde, måtte sidde med hånden i isvand i 4-5 timer ;D

• #4   26. apr 2004 hvad med at klemme på den slange der føre benzin til motoren? Det har jeg gjort indtil nu...

• #5   26. apr 2004 det virker os helt fint ja.

• #6   27. apr 2004 burde ikke skade motoren men har heller ikke vildt godt af det. der findes ikke en helt nem måde at slukke den på

• #7   27. apr 2004 det må i sq heller aldrig gøre!! det er det samme som at køre den tør!! sluk den på udstødningen så for den oz en xtra sjat methanol og er klar til at starte næste gang!! at slukke den ved at klemme slangen er lige så godt som at køre i 10min med fuld gas!!!

• #8   27. apr 2004 Jeg kan ikke se at det er bedre at have brændstor i motoren indtil næste gang man skal ud og køre... det må da også have en slidende effekt... eller hvad?

• #9   27. apr 2004 Jeg giver jer kun ret i at man ikke man klemme benzin slangen sammen, men det sjove er at hvis man kigger i Traxxas Nitro4tec's manual så står der er man skal slukke den på den måde....

• #10   27. apr 2004 Det gør der også i CEN bilerne.... Det jeg tænkte på er at hvid der er brændstof i motoren, så fordamper det nitro der er i den, og så er der jo kun olie i til næste gang... Det gør den vel sværrere at starte efter en pause på måske en uge eller noget i den stil...

• #11   27. apr 2004 hvid=hvis

• #12   27. apr 2004 slet ik!!

• #13   27. apr 2004 Traxxas angiver at klemme slangen til deres biler. JEg hat selv T-MAxxen og har gjort det længe. JEg stopper lige så tit ved at klemme på mit silicone rør til udstødningen. Prøblem ved slangeklemning er jo at motoren kortvarigt ikke får tilført brændstof (der jo også har 12-15% olie i til smøring) Problem ved udstødningsstoppemetoden er jo fuel i motoren. Nitro er hydrofylt og tiltrækker fugt fra den omkringværende luft. Hvis man ikke skal køre næste dag igen eller endnu senere, då kan rust (vil det gøre) danne sig. Så ville jeg tømme ved at fjerne gløderøret og køre med starteren (trække i snoren enner hvad man nu har til start) for at få det ud.

• Christian b
    Christian b Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Svar: 1
    #14   28. dec 2004 du trykker på benzinslangen

Kommentér på:
Hvordan slukker man en bil?

Annonce