489 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

jan l
jan l
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2

sådan startede min nitro historie sådan startede min nitro historie

hej så fik jeg mig en nitro bil en revo 3,3

men havde slet ikke planlagt noget om at købe RC bil. (fjernstyret) som jeg kaldte det inden jeg fandt den her side.

men startede med at jeg kom til at købe en kyosho inferno 7,5 her for 1 måned siden i gørlev. har sommerhus i området så jeg måtte lige ind og snuse i butikken og så fik jeg sådan en fætter med hjem..
kæmpede i en uge med at få den igang og det fik jeg aldrig... det eneste jeg fik var ekstremt "lange løg" og da jeg rev snoren over. ja så fandt jeg denne side her og fandt ud af at jeg hellere ville have en revo 3,3... så jeg skrev til butikken der om han ville bytte den og så måtte jeg jo betale det som det nu engang kostede... har ikke hørt fra ham endnu. skrev samtidig til holte de svarede samme dag. og så røg jeg ned og byttede bilen det kostede med vil 500-700 dkr men altså det er jo min egen skyld.
så nu har jeg en revo 3,3 og det er jeg egentlig glad for.. da jeg jo er en bondeknknold og kommer mest til at kører hvor bondeknolde holder til. nemlig på landet uden for banerne.

så er mit spørgsmål: er det virkelig så vanedannende det NITRO der.
for jeg syntes allerede efter de første kørsler her at lysten bliver større og større og man kan ikke vente til næste gang man kan få glød på... skal jeg stoppe nu og bare holde mig til fodbold og carlsberg... eller kan man kombinere NITRO med et normalt socialt liv... ???

på forhånd tak

P.s ved ikke rigtig om jeg mangler noget . tror jeg skal ha mig en tempgun og et køletårn...

og det er garanteret i det forkerte forum

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sådan startede min nitro historie
Kommentér på:
sådan startede min nitro historie

Annonce