Hjælp til rep. af Savage X? {{forumTopicSubject}}
Min ca. 2 år gamle Savage X har jeg lidt problemer med, trods den kun har kørt ca. 3L nitro igennem.
Den er mont. fra forhandleren med "dual disc brakekit" netop for at have tilstrækkelig gode bremser, men jeg syntes de enten fader en del eller strammer man dem for meget op blokerer de og der kommer en høj "klik, klik, klik" fra bilen som ikke lyder helt sundt.
Derudover har jeg af og til problemer med rækkevidden. Lige pludselig kan den kortvarigt på måske 20-25 m. afstand meget kortvarigt lige miste forbindelsen, så den ligesom mister styringen i måske 1/2 sek.
Tilsidst har jeg prøvet at montere en gps på den, for at måle tophastigheden på den, som iflg. producenten skulle være ca. 65 km/t, gps'en kom dog kun op på ca. 45 km. i timen på en længere strækning lige ud?
Det jeg søger er en seriøs person som har stor erfaring med RC'ere, idet jeg er absolut nybegynder, som kunne være interesseret i at lave den for mig, evt. imod betaling.
maj 2007
Følger: 63 Følgere: 63 RC-enheder: 7 Emner: 39 Svar: 295
Det med farten kan muglighvis være din motor der ikke er justeret ordentligt ind, dvs. at den ikke kan få lov at tage max omd.
Det med senderen, kan være din krystal eller en løsforbindesle
.
Mvh. Keneth
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
Det med de høje klik lyde er nok fra din servo(gas/brems). Der "kammer over". De orginale servoer er næsten ikke stærke nok til at bremse sådan en savage
Og det med fart. Er altid overdrevet fra fabrik. Men som Kenneth siger, har det nok lidt med indstillingerne at gøre..
Du skal jo justerer hver gang du er ude og kører...
Håber det ku hjælpe lidt..
okt 2005
Følger: 8 Følgere: 5 RC-enheder: 10 Emner: 1 Svar: 120
Hjælp til rep. af Savage X?