273 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

støvet biler??? støvet biler???

det kan godt være at jeg er ny her men helt ærlig hvorfor støver folk ikke deres biler af før de tager billeder af dem og sætter dem ind her. hvis jeg er forkert på den så undskyld mig
er det ny form for styling eller hvad for så skal min da stå et par måneder inden den kommer her ind.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  støvet biler???
  • #1   30. apr 2004 tak fordi du er lidt enig med mig mike.
    hvad angår truck'sne som er mudret, vil de ikke have det 1-2 tal extra i bedømmelse
    det kunne de sikkert få for jeg har læst mange indlæg om at støvet og div. trak ned i bedømmelsen og folk her inde bliver sq. sure over de ikke for så mange poing som dem med de fede biler der er vokset og poleret, men det er forståligt nok at dem som gør lidt ud af deres r/c bil får høre bedømmelse. ikke fordi jeg skal lege professor i det...

• #2   30. apr 2004 Du har ikke selv en profil, og bruger en downloadet billede, så er det jo nemt at svine andres billeder til...!!

• #3   2. jun 2004 hva sker der for nico f... hvis jeg ikke havde en profil kunne jeg nok ikke skrive emner og div.. din klaphat....
    det kan godt være det er downloadet billede men jeg har den der hjemme og har ikke et andet billede....

Kommentér på:
støvet biler???

Annonce