672 visninger
|
Oprettet:
NY NY RC mand søger hjælp... {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Jeg har ikke kørt RC før, og det skal da prøves. Så der for skal jeg ha en bil. Hvad skal jeg købe???
Jeg vil ha en Off-Roader på nitro og det skal være kvalitet. Gerne brugt.
Hvad skal jeg se efter når jeg køber brugt?
Hvilket mærke er bedst?
På forhånd tak for hjælpen.
mar 2005
Følger: 37 Følgere: 38 RC-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 265
maj 2008
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
Og som du skriver, vil du godt ha noget kvalitet.
Hpi savage er en rigtig god bil, hvis du vil buller sammen med gutterne. Men den er ikke så god til andet. Da den har en vende radius på ca 5m.(måske mindre. men den er ikke så nem at momme rundt med). Og har øgenaven vælte petter.
Hong nor , hen holds vis buggy og truggy. Buggyén er til bane, hvorimod truggyen også er til bane men kan da også godt hoppe (bashe), og lidt hårder offroad pga de stører hjul.
Og det vil jeg da også råde dig til, en truggy. Og der er hong nor bestemt et rigtigt godt valg
mar 2005
Følger: 37 Følgere: 38 RC-enheder: 3 Emner: 44 Svar: 265
Så er der en Rex-X som er en dejligt billiig bil og også holder godt
Med den nye motor kører den vist også ret stærkt
http://www.rcmodels.dk/product-7-167.php
Så er der en hyper 7 eller 8, som også er super biler. Som de andre biler er de også nemme at få reservedele til. Ved ikke noget om, hvor hurtigt sådan en bil kører, men mon ikke den kører ret stærkt..
Hyper 7 TQ sport
(link fjernet)
Hyper 8 - koster 3600 kroner
(link fjernet)
Hyper 8 ST - koster 3800
(link fjernet)
Så er der en Kyosho inferno. Startede selv med sådan en, bare den gamle model. Det er også en rigtigt god bil. Dog var motoren på de gamle biler ikke super god, massere krafter i, men ikke helt så pålidelig. Ved ikke helt om det er ændret på de nye modeller. Men i hvertfald en bil jeg har været meget tilfreds med udover motoren
http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_25_36&products_id=8385
Så er der lidt at vælge i mellem
jun 2007
Følger: 25 Følgere: 27 RC-enheder: 6 Emner: 40 Svar: 548
Og afhensyn til motor, skal du næsten altid regne med at skifte den ud. Så det skal du også ha i tankerne.
Ud fra den pris du ha sat, vil jeg lige gå 1000 op og køb nyt.
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 31 RC-enheder: 10 Emner: 152 Svar: 422
NY NY RC mand søger hjælp...