{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af nitro
  • #1   31. maj 2008 Du skal skam ikke have nogen licens eller noget for at købe nitro smiley

• #2   1. jun 2008 hvis det skulle gælde helt efter bog ... så skal man være medlem af rc unionen for at købe det.. meen der er ikke mangle forhandlere der følger den

kilde:
    http://www.rc-unionen.dk/methanolforhandlere.asp

• #3   1. jun 2008 bare bestil på nettet har jeg da gjordt til min nitro bil er vel det samme hvis du flyver i baghaven smiley

• #4   4. jun 2008 Nitro brændstof indeholder Methanol/Træsprit.

Methanol/Træsprit er omfattet af reglerne om giftstoffer, og kræver Polititilladelse for at købe. OGSÅ når Methanolen er iblandet andre produkter, som f.eks. til færdigblandet brændstof til modelfly eller modelbiler.

Forhandlerne skal være registrerede, og have tilladelse til handel med giftstoffer, ligesom Forhandlerne har PLIGT til at føre en giftbog, hvor handel med disse stoffer dokumenteres, og det dokumenteres at køberen enten har gifttilladelse eller dispensation for kravet om tilladelse.
    Medlemsskab i RC Unionen eller en af DASU's Modelbilklubber giver denne dispensation.

Jeg ved godt at masser af forhandlere ikke har styr på(er ligeglade med) lovgivningen, men reglerne gælder stadig, dog ikke i Grønland, har checket, både med Justitsministeriet og Miljøministeriet.(Sommeren 2007)

Kommentér på:
Køb af nitro

Annonce