348 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvad skal jeg købe ???? Hvad skal jeg købe ????

Jeg kunne godt tænke mig nogle gode råd omkring hvad jeg skal købe, jeg har en monstertruck og en onroad, begge meget sjove, men jeg vil gerne have noget der er rigtig hurtigt og med noget lidt mere prof teknik ! "nitro"
er også villíg til at ofre lidt penge på det !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad skal jeg købe ????
  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    apr 2004

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #1   1. maj 2004 Jeg ville købe denne her: (link fjernet)

• #2   1. maj 2004 hvis det skal være Offroad skal du enten købe en Kyosho Inferno 7.5 Kanei 2 eller 3. Du kan også købe en Mugen MBX-5. De er begge meget dyre, men du sagde det ikke gjorde noget.

• #3   2. maj 2004 Hej Martin C kender du en ca pris på Kyosho Inferno 7.5 Kanei 2 ?
    Jeg har set nogle billeder af den rigtig fed

• #4   2. maj 2004 til i to andre tak for linket også nogen rigtig fede biler, men jeg tror det skal være en off road

• #5   2. maj 2004 Cen´s Genesis hva er det lige det er for en?

• #6   3. maj 2004 Torben det kommer jo an på hvilken klasse du vil køre med fordi Genesis er en monstertruck...
    og jeg kender ikke lige prisen på en Kanei 2, men jeg tror heller ikke du kan få den i Danmark. Ellers er en Mugen MBX-5 faktisk et rimeligt godt valg, nogle siger endda den er bedre end Kanei serien!

• #7   6. maj 2004 Tak for de gode råd! Undskyld jeg ikke svarer før men er kun hjemme i weekenderne. Cen genesis Totalt fed monster truck smiley men jeg tror jeg vil kigge nærmere på Kyosho Inferno også en super lækker vogn

Kommentér på:
Hvad skal jeg købe ????

Annonce