448 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvilken FG Hvilken FG

Hey RCG!
Jeg overvejer at købe en FG onroad men jeg ved ikke hvilken jeg skal købe. Valget står mellem disse tre: http://www.iccom.dk/shop/product_info.php?cPath=25&products_id=255 http://www.superhobby.dk/shop/1-6-formel-407p.html og http://www.superhobby.dk/shop/jan-magnussen-bmw-1058p.html den sidste kan kun købes hos superhobby. Er stor fan af Jan Magnussen så det eneste der holder den lidt ude er prisen. Glæder mig til at høre nogle meninger.
Sebastian G

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 700 kr.
  • slå græsset - Akut 700 kr.
  • udskift af jord med muld i bede 3.000 kr.
  • Grillreperation 400 kr.
  • Fill gas boiler/gasfyr with water - showing low water pressure 999 kr.
  • Elektriker 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken FG
  • #1   19. jun 2008 har hørt at F1 er svær at få til at køre godt, den køre tilgengæld godt når den først har fået det rigtige opsæt, lidt dårlig begynder bil

honda'en er jo bare en cup bil uden alle opgraderingerne med så ville jeg hellere vælge en cup-bil ellers en ret god begynder til øvet bil. det er rigtig sjovt at køre med andre cup biler for så er det køeren det kommer an på og hvis du vil køre løb er det nok den bedste klasse at starte i...

ville godt vide hvad der gemte sig under karossen på DBA-bilen?

håber det kan hjælpe

• #2   19. jun 2008 lasse B - der gemmer sig en Evo 7 tror jeg, med mekaniske bremser går jeg stærkt ud fra, siden den 'kun' koster 12000kr..

ville vælge den første, sportsline 04 Honda... masser af billige dele i det meste af DK, og bilen kan sagtens køre stært på en bane, med få justeringer..

F1 er bestemt ikke ret udbredt herhjemme, Desværre! derfor vil det også være svært at få hjælp til opsætning, dele osv...

Cup bilerne fåes ellers billige som brugt..

• #3   19. jun 2008 Jeg vil bare ha en bil jeg kan køre med på en stille vej og på bane. Det er ikke en bil jeg skal køre ræs med.

• #4   19. jun 2008 tak Allan

evt. lav en bruger på fg-forum.dk og spørg

• #5   19. jun 2008 Okay. Det vil jeg prøve.

• #6   19. jun 2008 køb en truck og hvis du har flere penge så en cup bil...

en truck er der mange der har i danmark og det er nemt at få reservedele til dem...

en cup bil er en lidt mere avanceret bil end trucken hvis man kan sige det da den har mekaniske skivebremser på alle hjulene og den har også lidt flere upgrades end en truck...

jeg tror ikke at du vil mærke den store forskel på en evo 07 og en cup hvis du bare skal køre på vejen og en gang i mellem på bane... men muligheden for race er der med en cup og truck og de er fuldt konkurrence dygtige ud af æsken...

ps. du kan ligeså godt købe nogle ordentlige servoer fra start af...

• #7   23. jun 2008 Jeg har taget en anden beslutning og vil købe en go-cart til fordel for en FG. Jeg har i mange år ville ha en go-cart så det skal være nu inden det er for sent. Den er dyrere end Jan M. FGen men det gør ikke så meget. Tak til alle der har svaret på indlæget. Skriv hvis i vil ha et link til den kart jeg skal ha.

Kommentér på:
Hvilken FG

Annonce