{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Futaba FF10 / 10c
  • #1   8. jul 2008 Den er hvis så ny, så der er næppe nogen her der har den..

Jeg er 99.9% sikker på du kan skifte fra mode 1 til mode 2.. Det kan du i den gamle model FF9, så kan ikke forestille mig de laver om på det.. Det vil jo osse begrænse markedet for dem, i høj grad.. Så skuille de jo lave 2 modeller..

Ellers fed styring.. Kigger selv på den

Karsten

• #2   8. jul 2008 Ja man kan skifte mode i software, men synes de skriver på hjemmesiden at den skal sendes ind og kalibreres.

Ja den ser rigtig lækker ud, dog er det lidt klodset mht. 2.4ghz modulet, der sidder antennen BAG holderen, så når den ligger på jorden, er antennen mellem jord og sender.

Men ellers pisse fed sender som er mega billig. Regner med at få den til ~2800kr med 2.4ghz modul, batteri, modtager og lader smiley

• #3   8. jul 2008 Ja jeg har ikke noget og bruge 2.4 ghz til så længe den ikke er godkendt til stormodeller.. Men mon ikke det kommer

Karsten

• #4   9. jul 2008 Det blev en JR DSX9 2.4ghz istedet, den er os pænt lækker smiley

• #5   9. jul 2008 Okay

Kender jeg ikke.. Jeg holder mig til de mærker jeg ved andre flyver med, så kan man altid få hjælp

Karsten

Kommentér på:
Futaba FF10 / 10c

Annonce