{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

lige et par spørgsmål {{forumTopicSubject}}

der er sådan en glødestarter med til min bil.

har lige fået den igår har ikke kørt med den da jeg mangler nitro.
men der er en lader med til bilen, hva er den til? der ikke lade stik på bil eller noget?
på den glødestarter er selve "patronen" eller en kodensator må det jo være, skal man pille det plastic af den er pakket omkring og kan den skilles ad og oplades så?

et andet spørgsmål hvor får man 1:10 karosser billigt?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lige et par spørgsmål
  • #1   28. sep 2008 Velkommen til! smiley Den lader du har er ganske rigtigt til din gløderørsstarter men du skal ikke pille batteriet eller plasticen af - Du tager bare stikket og sætter i enden af den! Tryk de to "kæber" ud og sæt stikket ind mellem dem. Derefter slipper du og så trækkes stikket op i tænderen og skaber kontakt smiley Meget simpelt! Har du flere spørgsmål er du velkommen til at sende mig en PB...

• #3   28. sep 2008 okay, nu er jeg automekaniker men vi plejer og have lidt anderledes form for gløderør, smiley

men altså batteri er det jo ikke, kan jo læse mig frem til den her afgiver 1800mah og 1,2v. dvs høj spænding men ikke høj strøm styrke dvs det må da være en kodensator som bliver afladet ned i gløderør
    så det bliver varm, og har lettere ved og antænde under kompression når man trækker i snor starteren.

• #4   28. sep 2008 lige et par svar.. kan du ikke give en bedere overskreft

• #6   28. sep 2008 William G

Hvis ikke du selv har noget fornuftig at sige så bliv dog væk fra indlægget.
    Manden er ny i faget og trænger til hjælp.

Kommentér på:
lige et par spørgsmål

Annonce