721 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 18 Svar

Useriøse brugere Useriøse brugere

Hej alle, jeg er ved at være godt træt af at der er så mange totalt useriøse, uforskammede, barnlige og andre brugere som ikk kan finde ud af at opføre sig ordentligt. det er trist!

nå men ville bare høre om der er nogen som jeg kan dele mine følser med?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Useriøse brugere
  • #2   24. okt 2008 hovhov ruben din useriøse bruger

• #3   24. okt 2008 hehe

• #4   24. okt 2008 Det eneste i kan gøre er at stemme dem ud, så kigger vi HAér på sagen

Karsten

• #5   24. okt 2008 HUSK og skriv en begrundelse

Karsten

• #7   24. okt 2008 HØØØØØØØRRRRRRTTTTTT!

• #8   24. okt 2008 HØRT

• #10   24. okt 2008 Martin D. ok jeg kan ikke tage dem som ikke kan forstå at når man opretter en rc enhed så skal man læse og følge reglerne for en oprettelse, der er to glimrende eksempler lige nu. og jeg kan ikke klare dem som giver hævn stemmer, jeg kan ikke tage dem som skriver totalt useriøse kommentare og bliver ved med at skrive vil du ikke bytte med min bil hele tiden, selvom man har sagt nej! en million gange. men jeg kan jo se at der er mange som har det som jeg, så de må da have forstået mig.

til Green og karsten.
    det gør jeg også når jeg opdager sådan noget eg ikke finder mig i, syntes bare ikk der sker så meget ved det. det kan godt være jeg kun er 15 men jeg kunne lige så godt være 30 når selv dem på 25 er lige så barnlige og uforskammede som en på 10.

• #11   24. okt 2008 HØRT

• #12   24. okt 2008 Tak smiley

• #13   24. okt 2008 Det med at man bare kan skrive til en HA tjaaa det svarer lidt til at snakke med en dør for der kommer heller ingen svar retur.

Nu har jeg d. 30-08-2008 13:25:11 sendt et link til (Green) ang. dobbeltbruger af en profil hvilket ikke er i orden ifølge brugerbetingelse

Citat : Brugerbetingelser 5.1 Oprettelse af profiler
    Alle der jævnligt færdes på RCGalleri.dk skal have deres egen brugerprofil.

Og hvad er der sket intet og hvorfor…?

Dette er bare et lille eksempel på at det ikke altid virker at sende en besked til hjælpe Admin. Og hvis der kommer et svar så få man bare et standard svar : vi kan ikke gøre noget så længe der ikke er 5 udstemmer..

Jamen tillykke ville det så ikke være et oplagt emme at tage op at hjælpe Admin. Skal kunne foretage sig noget uden 5 udstemmer, nå man helt klart kan ser noget som ikke er i orden ifølge brugebetingelser.

• #14   24. okt 2008 lars B

jep lige precis!!!!

• #15   24. okt 2008 Lars B

Sikkert, men nu er reglerne engang sådan at det kræver 5 udstemmer før vi kan gøre noget, vi skal jo osse følge reglerne smiley

Vil lige sige, at jo en på 25 kan osse nemt opføre sig værre end een på 15, det ser vi ret tit..

Karsten

• #16   24. okt 2008 Karsten

Uden tvivl i skal følge regler for ellers kunne det hurtig blive noget rod
    Men som jeg også skriver så ville det Citat: være et oplagt emme at tage op at hjælpe Admin. Skal kunne foretage sig noget uden 5 udstemmer, nå man helt klart kan ser noget som ikke er i orden ifølge brugebetingelser.

Og det er jo noget i kunne arbejde på med jeres bagland, Men her tro jeg ikke det vil møde megen forståelse for det er set utallig gang inde på BG og andre gallerier, At hoved Admin. Er temmelig ligeglad med deres eget regelsæt (For så længer der er bruger på disse gallerier så få de også penge i kassen, og de vil helst ikke støde for mange ved at smide dem ud) Dette er set meget på BG

• #17   24. okt 2008 Lars B

Okay...

Vi har snakket om det, men det lyder ikke til det bliver ændret.

Karsten

• #18   24. okt 2008 Næ det er lidt trist at det skal være på den måde, men sådan er det nu engang det handler kun om penge og ikke indhold, for man kunne hurtig sorterer de useriøse brugere væk hvis man ville Men det kræver Vilje fra højre sted.

• #19   25. okt 2008 Ja det er trist

Karsten

• #20   25. okt 2008 Thomas B

Det med at være anonym er ikke altid anerkendt på visse fora (forum) Karsten/mig ved bla. Rc-unionen er det ikke særligt anerkendt at være det, og det er også sådan det skal være for har man et budskab man vil ud med så burde man også står ved med sit fulde navn og ikke skjule sig bag et alias bruger navn.

Jeg er på flere andre fora bla. et af dem der er det helt anderledes men (men et rigtig godt sted at være) det er nok nærmere fordi vi mødes en gang i året for at hilse på hinanden og have det hyggeligt men det er så også fordi vi alle har den samme interesse og er seriøse omkring den, men det ville aldrig ske herinde.

• #21   25. okt 2008 JEP JEP enig. på rcfreaks kan man blive bandet så når man er smidt ud kan man ikke komme ind igen. det skulle være en straf som skulle gives til dem som bliver ved med at bryde reglerne og opføre sig ubehøvlet. .

Kommentér på:
Useriøse brugere

Annonce